Gå til innhold

TV i høst, hva skal du se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke TV-programmer/serier skal du følge med på i høst?

Jeg tenker å få med meg Skal vi danse, og etterhvert Idol :)

Ellers synes jeg det er litt tam TV-høst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet (stort sett) å se på TV for en del år siden, mest pga. hvor overfladisk det meste er. Og når jeg en skjelden gang setter meg foran brødboksen (med et par måneder imellom) så er det som oftest hva enn andre ser på. Er det en interessant dokumentar fra animal planet/national geographic, eller noe annet interessant så ser jeg jo til jeg har noe bedre å gjøre. Og det har jeg jo ofte... :)

Det som ødela mest for meg var de reklameavbruddene midt i en episode. Det er greit at dem legger inn reklame altså, dem skal jo tjene penger, men når det nesten er mer reklame enn tv-serie så er det litt drøyt. SPESIELT når dem legger inn reklamen på det mest spennende. :(

Oi det var litt av en negativ post. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Eneste "nye" programmet jeg skal følge med på er svenske Idol. (ti ganger bedre enn den norske versjonen)

Det som ødela mest for meg var de reklameavbruddene midt i en episode. Det er greit at dem legger inn reklame altså, dem skal jo tjene penger, men når det nesten er mer reklame enn tv-serie så er det litt drøyt. SPESIELT når dem legger inn reklamen på det mest spennende.

Derfor har jeg PVR-dekoder :) Tar opp programmer jeg vil se og ser dem heller rett etterpå eller en annen dag og da kan jeg bare spole kjapt gjennom reklamene :)

Ellers så ser jeg programmer og serier på nettet. Da går det gjerne i bolker - altså jeg kan sitte inne en regnfull søndag og se en hel sesong av en serie jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Olav Brenners nye kulturprogram :hoppe: *har gledet meg lenge* Satser også på å få med meg serien om Ibsens kvinner, og Bokprogrammet (selv om det ikke er det samme etter at nevnte Brenner ga seg).

Edit: Glemte jo Buzz Aldrin -dramaserien basert på Johan Harstads roman. Det kan bli veldig bra (det er jo Johan Harstad og Pål Sverre Valheim Hagen), og det kan bli skikkelig skuffende, men enn så lenge håper jeg det beste...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...