Gå til innhold

Da damene dro--


nickless

Anbefalte innlegg

Mye gamle og nye reality serier som starter på høsten , men jeg savner da damene dro! Syntes faktisk det kunne være ganske så komisk underholdning ,flere som så det programmet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja enig, det var morsomt, men andre sesong ble liksom ikke så bra som første. Sikkert derfor det ikke ble mer.

Pr. i dag synes jeg at alt for Norge er litt artig, også er Tangerudbakken veldig koselig. Det begynner jo snart igjen. Ellers er det veldig mye elendige greier på tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sesong var morsom, andre var litt tam. Men finner de et lite bygdested med nok særinger så hadde det vært gøy med en sesong til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt for norge begynt igjen? Den må jeg titte innom!

Første episode i dag.

Den kommer forøvrig i reprise alt i morgen(kl 22.00) stod det på skjermen (pga. problemer med teksting i dagens episode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Patetiske "menn" på tv igjen! O lykke! :nigo:

Jippi :popcorn:

Fint det blir noe artig å se på utover, håper den blir litt mer som første sesong da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olala!!!! Men jeg drar på tur med mannen en uke i November , da håper jeg jeg finner den på nett tv altså!!! og vi har jo lager tråden klar allerede.... :gjeiper: Det var faktisk avogtil jeg syntes synd på barna , som da de kom til bhg og ikke kjente noen av de voksne... :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha , sant nok MorAase , men denne gangen skal han få bli med ! Så får jeg ta en jentetur ved en senere anledning ! Tror han klarer seg noenlunde bra...om ikke klærne til jentene matcher helt , og det blir en grandis middag eller to..pyttsann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...