Gå til innhold

Ødela bakruta til pappa :'(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sikkert glemt å dra opp håndbremsen, og da jeg var tilbake så hadde bilen trillet ned og truffet en jernstolpe. Hele bakruta er i tusen knas :(

Jeg holder på å dø av dårlig samvittighet, spesielt fordi pappa aldri blir sur for sånt og sier at jeg skal ta det hele med ro. Er det slik at han må betale alt selv? Jeg har puttet 5000 kr på kontoen hans i håp om å gjøre ting bedre.

Tar det lang tid å få fikset ruta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte å kjøre mamma sin bil opp på en trafikkøy en gang. Var ikke spesielt morsomt det heller. Fikk vannplaning og har enda dårlig samvittighet (6år siden)

Men neida, det tar ikke lang tid å fikse en bakrute om man får time, er det en spesiell bil kan det ta litt lengre tid på å få bestilt en rute. Men når de først har den går det ganske kjapt :)

Og hva det vil koste vil vel komme an på om man bruker forsikringen o.s.v.

Syns du har gjort ditt ved å gi penger for uhellet. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Helt enig med Wanita. Du har vist at du tar ansvar for uhellet ved å overføre penger. Det er ikke sikkert at det blir så dyrt som 5000 engang :) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har sikkert glemt å dra opp håndbremsen, og da jeg var tilbake så hadde bilen trillet ned og truffet en jernstolpe. Hele bakruta er i tusen knas :(

Jeg holder på å dø av dårlig samvittighet, spesielt fordi pappa aldri blir sur for sånt og sier at jeg skal ta det hele med ro. Er det slik at han må betale alt selv? Jeg har puttet 5000 kr på kontoen hans i håp om å gjøre ting bedre.

Tar det lang tid å få fikset ruta?

Har han minst delkasko forsikring på bilen så trenger det ikke å koste ham mer en drivstoffet han bruker for å bilen levert. Min erfaring er at om en bestiller så får en time innen de neste 14 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhell skjer, men det han BURDE bli sur for er at bilen kunne truffet noen og drept dem. En rute kan man erstatte, men ikke et liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Når pappa skulle skifte frontrute pga steinsprut som hadde "sprukket" kunne han fått time samme dagen som han spurte, men da hadde han ikke tid. Da fikk han time dagen etter eller noe. Kosta han rundt 2000 eller noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...