Gå til innhold

samleie eller ikke?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

jeg go typen var hos broren hans her om dagen og vi er/var begge jomfruer. vi lå på sofaen oppe i stua også gikk broren og la seg. broren har sagt det mange ganger at vi kan ha sex i huset, bare ikke på kjøkkenet eller på deres soverom. vi lå altså på sofaen og jeg har lenge hatt lyst til å ha sex, så jeg tok hånden min ned i skrittet på ham og kjente at han ble hard. han har no aldri gjort det før, men han begynte å fingre meg litt utenpå trusa og litt inni. jeg kledde av meg buksa og alt det der og la meg under han. han ble litt rar i og med at vi var hos broren hans, men han fant ut at vi skule gjøre det likevel. han puttet penisen inni meg men det gjorde sykt vondt så jeg sa bare "Shit, det var vondt" og da ville han ikke mer og ble helt på gråten og sa at ikke var klar. jeg sa jo så klart at det var helt greit. jeg skal jo ikke presse han ti å gjøre noe han ikke vel da, men spørsmålet mitt er; er jeg fortsatt jomfru? han hadde jo penisen inn meg, men det kan vel ikke regnes som samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ganske jomfruelig ennå ja, siden han ikke gjorde seg helt ferdig.

okei, måtte bare spørre :) hadde jo lyst til å gjøre det hele veien ut, men jeg følte ikke det ble rett til å tvinge han! han må få velge selv, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke lenger jomfru. Grattis!

Selv om dere ikke fullførte så hadde han jo penis i din vagina, altså helt klart godt innefor det en kan kalle sex/samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Uhm, du har hatt sex. Selv om ingen av dere ble ferdige, har du fortsatt blitt penetrert. Du er dermed ikke lengre jomfru.

Indeed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...