Gå til innhold

Hvem gjør mest i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og ektemannen min har et veldig godt sexliv. Problemet er at han gjør det meste fysisk i senga. Stillingene hvor kvinnen har kontroll, og kan arbeide, fungerer ikke helt for oss som par, og da blir det mange andre stillinger hvor mannen har kontroll. Jeg sitter på topp, men det er ikke like godt for han som når vi er i andre stillinger.

Jeg beveger selvfølgelig på meg, støter imot, kysser, tar ordentlig tak i håret hans og kliner, suger mellom stillingene og jeg viser også at jeg koser meg virkelig i senga. Jeg overrasker han ofte også utenom senga.. både med å ta tak i han på uventede steder og fortelle han hva jeg kunne gjort med han på steder hvor vi ikke har mulighet til å ha sex.. og da har vi en spenning mellom oss hele kvelden til vi kommer hjem :lur: men jeg skulle ønske at jeg kunne gi han en real omgang.

Hvordan er det med dere? Er du fornøyd med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig blowjob uten at han gir noe tilbake når han ikke venter det?

Skrevet

Er det blitt en sport der man enten får stryk eller bestått? Kan ikke sex bare være godt mellom to som elsker hverandre? Kjenner jeg får prestasjonsangst av alle forventningene til sex i dagens samfunn. Kan man ikke bare slappe av og la det stå til??

• Liker 3
Skrevet

Menn finner ikke ut av å la den stå til mer, de har blitt så skjøre. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar alltid initiativet til sex. Alltid!

Kona tar aldri initiativ til sex. Aldri!

Jeg er ikke fornøyd.

Skulle ønske kona var som trådstarter.

• Liker 3
Skrevet

Skikkelig blowjob uten at han gir noe tilbake når han ikke venter det?

Jeg overrasker han med det ganske ofte :lur: Siden jeg ikke kan delta med full fart i stillinger, så tar jeg det igjen på andre måter. Også utenfor senga med massasje og mat.

Det er ikke en sport; men det er nå vanlig å ville tilfredsstille sin partner.. og at man tenker om man bidrar nok eller ikke.

Ville bare vite om det kanskje var normalt i forhold at den ene jobber mer enn den andre. Og om folk var fornøyd med det. Som sagt, jeg er ikke så fornøyd med at han jobber mest, og iblant gnager det litt. Selv om han har sagt at han er meget fornøyd. Kanskje det er mer normalt at man er misfornøyd hvis man er den som gjør mest?

TS :)

Skrevet

Han gjør det meste under selve samleiet. Meg på topp fungerer, men det er MYE bedre i andre stillinger. Men under forspill gjør vi nok like mye, og jeg gir han også blowjobs sånn "ut av det blå". Jeg er fornøyd, men jeg skulle ønske han var litt røffere av og til.

Skrevet

Jeg overrasker han med det ganske ofte :lur: Siden jeg ikke kan delta med full fart i stillinger, så tar jeg det igjen på andre måter.

Hvorfor kan du ikke delta med full fart i stillinger?

• Liker 1
Skrevet

Han er veldig glad i å ha meg på topp, og jeg liker det jeg og, dessuten er det god trening for rumpe og lår! :) Men når jeg blir sliten og legger meg ned over brystet hans er det han som støter opp, så han gjør jo en god del av jobben han og.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke delta med full fart i stillinger?

Det var et feil ord å bruke, men jeg kan forklare.

For i de fleste stillinger, er det den som støter som har "full fart". Altså, i misjonæren er det vanskelig at jenta, som ligger underst, skal gjøre mesteparten av jobben. Hvis jeg satt på topp, da hadde jeg deltatt i full fart. Selv om han da ligger og støter, så er det jeg som gjør det meste.

Skrevet

Vi gör ungefär lika mycket, men det allra skönaste för mig är när han har kontrollen, han kommer in mycket djupare då. :) Men det krävs ju en hel del av mig där också, haha.

Skrevet

Nå har jeg heldigvis funnet meg ei som både tar initiativ og er aktiv som fy. Det er utrolig kjedelig når man nesten må mase til seg sex, og når man først får det, er det så liten aktivitet at man nesten føler seg nekrofil. Dessverre finnes det en del av disse.

Skrevet

skulle også ønske dama var mer som TS. Vi har aldri sex andre plasser enn i senga. Har kanskje sex 3-4 ganger i månen, MAKS. Dette er kanskje mye i følge noen, men jeg synes det er svært lite. Det er også vanskelig å ha en åpen dialog om sex pga hun vil bli fort fornærmet på akkurat dette emne. Selvom jeg er veldig varsom å ordlegger meg med omhu for å ikke såre henne. Har nå gitt opp å ha åpen dialog å prøver en annen metode nå. I senga er det definivt jeg som står for all "pompinga", de gangene jeg spør om hu kan ri (noe jeg elsker) har hun ikke krefter til holde på lengre enn 1 minutt og det er heller ikke noe rytme i bevegelsene. Dette kan skyldes senga, jeg vet ikke hva dere jenter synes om å ri i senga? jeg bruker som regel senga til å få mer sprett, funker bra det! men er kanskje lettere for oss gutter siden vi nærmest ligger over dere. Suginga skjer med liten innlevelse akkurat som hun ikke liker det, men hun sier selv hun elsker det. Hun er helt motsatt på fylla, noe jeg synes er merkelig siden vi har vært sammen i snart 4 år. Det eneste jeg vil ha er mer av er den samme lidenskapen jeg viser i senga.

Du som spør om det er en sport å ha sex å om man får stryk eller bestått, må virkelig hente deg inn å følge samfunnets utvikling. Vil du ikke være den personen som kan oppfylle alle fantasiene til mannen din? Det vil ivertfall jeg være. Men dette er vanskelig nå siden de gangene jeg spør om det er ting jeg kan forbedre meg på når det gjelder slikking, fingring, penetrering, stillinger osv å for tilbake at alt er perfekt. Nå ble dette et veldig egosentrisk innlegg, men det er nå slik det er.

Noen jenter som føler seg tråkket på/fornærmet når typen spør om du kan suge mer på den måten? bruke hendene mer eller ri på en annen måte enn hun har gjort tidligere? Hvordan har dere reagert?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

I mine forhold er det faktisk jeg som er den mest aktive. Liker å ri og om jeg ligger under så støter jeg jo imot ;)

Jeg elsker å suge så det gjør jeg ofte uten å forvente noe tilbake. Bare å suge en mann og få spruten er belønning nok for meg ;)

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Holder ikke statistikk over hvem av oss som gjør mest akkurat.

Her har vi sex sammen, om den ene gjør litt mer enn den andre er ikke noe vi tenker over. Vi gjør det vi føler.

• Liker 1
Skrevet

de gangene jeg spør om hu kan ri (noe jeg elsker) har hun ikke krefter til holde på lengre enn 1 minutt

Suginga skjer med liten innlevelse akkurat som hun ikke liker det, men hun sier selv hun elsker det.

Noen jenter som føler seg tråkket på/fornærmet når typen spør om du kan suge mer på den måten? bruke hendene mer eller ri på en annen måte enn hun har gjort tidligere? Hvordan har dere reagert?

Mange damer synes menn som krever at damen skal gjøre ting annerledes og får krav til seg, er robotmenn: de bare gir ordre og gir ikke noe tilbake. Det er så usjarmerende.

Menn blir like fornærmet om damer sier "kan du studde bort håret du har rundt der nede" og "kan du bli mye flinkere til å oftere kna på puppene" - så hvorfor blir menn så snurt?

Suging og riing? Mange jenter synes det er slitsomt: kjevene går i lås etter et halvt minutt! Og riing? Tja, er ganskje kjedelig og sitte oppe på mannen , synes mange damer, som ikke ønsker å være dominas.

Skrevet

"Jobber" like mye begge to, har ihvertfall gjort det. Og det har vært fantastisk. Men nå i det siste så har det bare vært jeg som har tatt intiativ til sex, jeg rir, jeg suger. Han gjør ingenting og skylder på at han er så "sliten". Det er piss, jeg veit det, han veit det. Håper sexlivet blir bedre snart!!

Skrevet

Mange damer synes menn som krever at damen skal gjøre ting annerledes og får krav til seg, er robotmenn: de bare gir ordre og gir ikke noe tilbake. Det er så usjarmerende.

Menn blir like fornærmet om damer sier "kan du studde bort håret du har rundt der nede" og "kan du bli mye flinkere til å oftere kna på puppene" - så hvorfor blir menn så snurt?

Suging og riing? Mange jenter synes det er slitsomt: kjevene går i lås etter et halvt minutt! Og riing? Tja, er ganskje kjedelig og sitte oppe på mannen , synes mange damer, som ikke ønsker å være dominas.

Så du synes det er rett og rimelig at menn gjør alt? Hva slags dvaskt og ekkelt lite fitteskinn er du?

Skrevet

Synes du skal få deg en ekte robotmann, jeg. Hadde sikkert vært den eneste som ikke kjeder livet av seg med det opplegget der. :)

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen. dere har et godt sexliv, hva er problemet da? Så lenge man er fornøyd, er er det vel uvesentlig hvem som gjør mest? Da er det vel viktigere å fokusere på det som evt ikke funker? Jeez....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...