Gå til innhold

Hva gjør pus hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror du pusen deres gjør når dere er borte? Evt. kanskje noen vet?

Jeg tror lillepjusk nyter med å gå på bordet, som han ikke får lov til ellers, og ligger og sover på favorittstolen sin til vi kommer hjem. Lurer på om han spretter litt rundt og leker, for teppet i gangen er slengt opp i et hjørne og dørmatta bevegd på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror vår sover mest. Noen ganger har han nok lekt litt også, spiser eller gått og lagt seg i et annet rom, eller på bordet som din, har i hvert fall ofte funnet ham på kjøkkenbordet som ellers er forbudt område :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklumpen

Hun er OFTE på kjøkkenbenken, til min store frustrasjon.

Hun er også kjempe fæl på å komme oppi søppelet og dra ut dritt over hele kjøkken og stuegulvet.

Ellers spiser hun og bytter litt på plasser å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tror jeg sover for det meste....Som oftest ligger hun på nøyaktig samme plass når jeg kommer hjem, som da jeg dro :P Ganske vanlig at hun får totalt anfall og springer tulling rundt i leiligheten og leker når jeg kommer hjem, så hun ligger nok å sparer opp energi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

He he,jeg tror Lillepusen pleier å sitte i kjøkkenvinduet,noe hun egentlig ikke har lov til,og hun prøver seg når vi er hjemme også men hopper fort ned igjen når noen av oss oppdager henne :)

Noen ganger tror jeg hun har vært på kjøkkenbenken og der vet hun at hun ikke lov til å være.

Ellers sover hun vel,leker litt eller går ut regner jeg med.

Andre pusen er mer rolig av seg så hun tror jeg bare ligger i sengen sin eller på min datastol.Kanskje spiser litt,men å gå ut selv det gidder hun ikke :) Døren/vinduet må bli åpnet av en av oss før hun gidder å gå ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ene pus ligger i sengen til matmor hele dagen, når hun står opp når vi kommer hjem er det sjelden man ser et trøttere fjes :) Lurvete morrafjes med pels til alle kanter. Den andre pusen kommer alltid inn når jeg kommer hjem, han er veldig glad i å være ute og finne på tøys og tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tør jeg nesten ikke tenke på..... :fnise:

Hopp og sprett og tjo og hei tenker jeg, og så soving, spising og en ny runde hopp og sprett.

Når mor entrer inn etter arbeidsdagens slutt og kjøreturen hjem så kommer de ruslende alle tre, - og da har de som regel sovet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen på to år vet jeg at bare ligger i senga vår og sover, spiser litt og sover mer.

Junior derimot, han går amokk på alt han ikke får være i nærheten av når vi er hjemme. Etter han har gjort det går han og legger seg og passer på å se veeeeldig uskyldig og søt ut til vi kommer hjem. Og når vi kommer hjem er det kattesand, sko og pyntegjenstander over hele gulvet. Han hadde også spist ALT av mat han kunne få tak på, men det vet vi og har aldri rester fremme. Gleder meg til han blir større ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover, men prøver å skjule det (men jeg kjenner igjen en nyvåknet katt.. :lur:). Når jeg åpner døra, kommer hun deisende og prøver å se lys våken ut med smale søvnige øyne :fnise:. Deretter klarer hun ikke å bestemme seg for hva hun skal mase om først. Mat, ut, lek, ut, mat, kos, kommer hulter til bulter! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært artig å filmet han en dag, men er ganske sikker på hva han gjør.

Spiser masse! Ellers sover han på steder han ikke får lov til å være. Bordet, benker og senga vår hvis vi har glemt å lukke døra. Han tror ikke vi merker det fordi han sitter så uskyldig å venter ved døra når vi kommer hjem, men da tenker han ikke på pels og sølelabber som bevis....

Da han var liten kunne vi komme hjem til knuste ting og masse rot. Heldigvis var har sjeldent alene hjemme så skadeomfanget begrenset seg av det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da han er inne så tror jeg han for det meste sover i sofaen eller i senga vår. Lar vi døra til badet stå oppe så dribler han brukte q-tips (hentes i søpla) og sover på stellebordet... Og så pleide han å angripe plantene mine, men det har heldigvis gått litt over.

Av og til er han ute og da er jeg litt usikker på hva han driver med, men tipper det består i å holde øye med nabolaget, hilse på alle naboer som kommer og går, snike seg inn for å sove litt hos naboene, sove litt ute hvis det er fint vær evt henge på trappa til et av nabohusene (er en "kattekompis" som holder til der og tror også at de som bor i huset koser litt med han).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det går mye i mat og soving, men har kommet hjem og funnet alle brødskivene (oppskåret brød), liggende utover kjøkkengulvet.. og en annen gang kom jeg hjem til masse blå garn tråder. Som stammet fra dusken på en lue. Luen har ikke lenger noen dusk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...