Gå til innhold

Kunne du hatt sex med...?

Fremhevede innlegg

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

1st! :goodbye:

Ok, sexeh? Ehm, nakenbilder tillat forresten? Mod, kan KG hoste?

post-50456-0-66055600-1315162610_thumb.j

Endret av Vanemagi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1st! :goodbye:

Ok, sexeh? Ehm, nakenbilder tillat forresten?

Er det dame eller mann? Siden jeg lurer på det så nei jeg kunne ikke hatt sex med han/henne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg antar det er deg?

Svaret er at jeg ikke tiltrekkes folk som er veldig opptatt av kropp& seg selv og samtidig virker litt "lette" i språkbruken.

Og siden du legger ut bilde av deg selv i bar overkropp(da antar jeg vedkommende er selvopptatt), skriver "sexeh"(da antar jeg vedkommende er lettvekter tankemessig) samt har link til womens mma(da antar jeg vedkommende er interessert i veltrente damer istedetfor sporten i seg selv som faktisk er veldig bra) - så bare putter jeg deg i den kategorien.(mulig jeg tar feil).

Så svaret for meg er nei. Men det er garantert noen som vil.

• Liker 8
Skrevet

Usikker på hvilket kjønn jeg ser på... Så, nei.

• Liker 4
Gjest gnækvåg
Skrevet

Sex, ikke samliv folkens. Er egentlig ganske reservert selv :blush:

Altså, tråden er ikke bare for private bilder, men forskjellige folk/kropp generellt.

Er det dame eller mann?

Funneh... :ironi:

Skrevet (endret)

Jeg aner faktisk ikke om bildet er av en dame eller en mann. MEN jeg trooor at jeg ser et bilde av en mann(?) tatt nedenfra og opp, så det er en skjev V-formet rygg (mer Y-forma, IKKE en fin angle). Nei takk. Ikke "sexeh" i det hele tatt. Faktisk ble jeg litt satt ut av at jeg ikke visste HVA jeg så, eller hvilket kjønn engang.

EDIT: Ser nå (kanskje) at det er fronten på en mann (?), og at bildet er tatt opp og under armhulen. Wtf. Mangelen på å se en brystvorte, eller .... noe igjenkjenbart i det hele tatt er ubehagelig.

EDIT2: Om det er deg, Vanemagi, så må jeg beklage mitt noe direkte språk. Men du spurte.

Endret av Lille Måne
  • Liker 3
Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

post-50456-0-64337600-1315148388_thumb.j

Kan poste lillebamsen om moderatorene tillater det, men så blir det nok fra meg...ta å post bilder av han der metal-artisten nå. Jeg vil av! Hva har jeg rotet meg selv inn i? :kari:

:tongue:

Noen som vet om plass som tillater å hoste nakenbilder?

Får sikkert hundkjeft av dama også nå...

EDIT: Ser nå (kanskje) at det er fronten på en mann (?), og at bildet er tatt opp og under armhulen. Wtf. Mangelen på å se en brystvorte, eller .... noe igjenkjenbart i det hele tatt er ubehagelig.

EDIT2: Om det er deg, Vanemagi, så må jeg beklage mitt noe direkte språk. Men du spurte.

Det går bra det, hørt det før... og ryggen ser faktisk veldig rar ut på det bildet.

Kanskje noe som henger i bakgrunnen.

La til nytt bilde, men nå er det snart nok! Stilen min er egentlig ment som antisexy/opprør.

PS/

Nominasjonen for den med med mest forutinntatte holdninger går til...Norah!! :rolleyes:

Endret av Vanemagi
  • Liker 1
Skrevet

Du ser jo stram ut, og har du i tillegg et glimt i øyet, så kan det være at jeg hadde pult deg. Hvis vi hadde truffet hverandre og anledningen hadde bydd seg. :rodmer:

Skrevet

Jeg tenkte sephiroth når jeg så bildet, så ja. :fnise:

Skrevet

Du ser jo stram ut, og har du i tillegg et glimt i øyet, så kan det være at jeg hadde pult deg. Hvis vi hadde truffet hverandre og anledningen hadde bydd seg. :rodmer:

Er ikke rent vanskelig å se at du går etter de med langt hår/rocka i alle trådene nesten..

groupie. Lol. Patetisk..

• Liker 2
Skrevet

Du må vise noe mer, ikke bare visse merkverdige utsnitt av kroppen. Helheten!

• Liker 3
Skrevet

Er ikke rent vanskelig å se at du går etter de med langt hår/rocka i alle trådene nesten..

groupie. Lol. Patetisk..

øøøøh???

Groupie``?

Jeg har altså da ingen aning hvem vanemagi er i virkeligheten.

Gjør det noe at jeg liker langt hår og rocka stil da???

• Liker 1
Skrevet

Du må vise noe mer, ikke bare visse merkverdige utsnitt av kroppen. Helheten!

En fyr spør...

Brothers are doing it for themselves. :lur:

Skrevet

Vanemagi = tenåring. Synes selv Maxim er veldig het. :rodmer:

post-50456-0-60407500-1315150112_thumb.j

Skrevet (endret)

Ok, kunne dere hatt sex med den her damen?

Endret av "gjest"
  • Liker 1
Skrevet

For vanlige menn med 9-4 jobb har jo muligheten til å bygge slike kropper -.- Det der er 7-8 år med styrketrening, om bol ikke blir tatt.

Gener spiller også en stor rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...