Gå til innhold

min mor har vært utro...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner til skade for den omtalte part.

Kråkesaks, moderator.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du mene at dette ikke angår ts? HUn er jo strengt tatt svært personlig berørt av dette. Det ville i allefall jeg ha vært om jeg fant ut noe sånt..

Hva om det var hennes søster? Kunne hun tatt det opp da? jeg ville helt sikkert spurt hvordan ting lå ann dersom jeg fikk hørt noe sånt. Også om det gjaldt min venninne.. Ville ikke dere altså???

Hun er ikke direkte personlig berørt av dette. Ikke på noen annen måte enn at det så klart sjokkerer og ikke er noe særlig å finne ut av om sin mor.

Men ut over det så angår det ikke ts. Jeg synes ikke barn har rett til å vite om alle de interne problemene et foreldrepar kan ha, ei heller utroskap.

Men jeg sier ikke at hun overhode ikke burde til å ta det opp med moren. Hvis hun lurer på om forholdet er bra nå, så må hun da gjerne spørre om det. Men å spørre hvorfor osv. Det synes jeg ikke hun skal, for da spør hun om noe hun faktisk ikke har noe med.

Tror du jeg har spurt faren min om hvorfor han var utro over lengre tid mot mamma? For det kunne jeg godt ha gjort, for jeg lurer jo. Men jeg har latt vær, rett og slett fordi jeg synes ikke det angår meg.

Skrevet

Jeg lurer først og fremst på hvorfor dette familiemedlemmet så behov for å fortelle deg dette. I og med at dette er en gammel sak burde det forbli glemt.

Jeg ville sagt til denne som fortalte deg det at han får fortelle moren din at du vet fordi han har fortalt det og la henne ta det opp med deg.

Klart du blir berørt av dette og spesielt når du ikke føler du kan ta det opp nå, men husk at dette er noe du har blitt fortalt. Du har ikke sett noe selv og vet egentlig ikke sikkert at dette er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...