Gå til innhold

Bokollektiv Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenker å flytte på meg fra November/Desember, eventuelt Januar. Jeg bor i Oslo for tiden, og ønsker å fortsette med det.

Selv har jeg matintoleranser, og spiser hverken gluten eller melk.

Spiser gjerne vegetarisk og vegansk (siden det er enkelt i forhold til intoleranse, og jeg er så glad i fisk!!)

, og aldri svinekjøtt (ikke av religiøse grunner, bare bestemt meg for det)

Uavhengig av flere detaljene rundt hva jeg spiser er spørsmålet mitt:

Er det noen andre dere ute (kvinner og menn!) gjerne mellom 22-28 år, (jeg er 23), som spiser "litt anderledes" som er på utkikk etter et bosted?

Det er jo litt enklere når man kan spise anderledes sammen. Å lage mat sammen er jo sosialt og hyggelig, men det er ikke noe som jeg har fått oppleve så ofte når jeg har bodd rundt omkring.

Utenom det har jeg jo en haug andre interesser som trening, musikk og venner. Er nok et A-menneske. Liker å spille AC/DC på søndagsmorran, fyre i gang en støvsuger eller den bråkete blenderen min før klokken 10!

Syns det er viktig at kjøkken og bad er ryddig og rent, og at de som bor sammen tar sin del av det som må gjøres, ellers blir jeg nesten "gæærn", når jeg fort har opplevd at alltid en i et kollektiv lurer seg unna :)

Jeg ønsker å bo med minst 3 andre, fordi jeg ikke vil ha så alt for høye leiekostnader (og syns det er koselig, bor nå med 5 andre).

Kanskje du kjenner noen/har barn som er i aktuell situasjon?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...