Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #1 Skrevet 27. februar 2002 Hei Vi skal til Barcelona i april, 2 voksne og en liten gutt på 6mnd. Noen som har vært der før og kan anbefale et bra og billig hotell? Trenger ikke være superflott, men ha en rimelig standard for en barnefamilie. Vi skal være der en uke.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #2 Skrevet 27. februar 2002 Gå inn på http:www.reisefeber.no, og søk på hoteller i barcelona. elin
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #3 Skrevet 27. februar 2002 Vær for alle del forsiktige! Har hørt om mange som har vært kjempenær ved å bli ranet/slått ned der. Det finnes så mange tyver der at en del turister jeg har hørt om ikke har våget seg ut av hotellet! Bare en liten varsko!
Lula Skrevet 28. februar 2002 #4 Skrevet 28. februar 2002 Når skal dere nedover? det er nemlig nærmest umulig å finne hotell i Barcelona i helgen 26-28 april.......12
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #5 Skrevet 5. mars 2002 Hei til dere som skal til Barcelona. Bo i Sitges, en passe stor by 20 min fra Barcelona med tog (sørover). Skikkelig nydelig der, og ikke skummelt om kveldene e.l. Passer yppelig for dere som skal nedover med barn. Og kilometer med strender!!!
Snuppa Skrevet 5. mars 2002 #6 Skrevet 5. mars 2002 Til du anonym som advarer mot kriminalitet: Tror nok ikke Barcelona er verre enn mange andre storbyer - jeg opplevde ikke byen som farlig og var absolutt ikke redd for gå gatelangs etter mørkets frembrudd. Som over alt ellers gjelder det å ikke være for beruset, være oppmerksom, ikke ha et for prangende utseende i form av masse smykker og tykke lommebøker, holde godt på vesken og ikke minst bruke alminnelig bondevett! God tur - Barcelona er herlig 12
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Hei! Jeg bodde her Hotel Sant Agusti Helt ok, og meget sentralt. Flott by!
Colargol Skrevet 18. mars 2006 #8 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hei! Jeg bodde her Hotel Sant Agusti Helt ok, og meget sentralt. Flott by! ← Ehm.. tror det er litt lettere å få noe ut av denne linken... Hotel Sant Agusti Sorry, mener ikke å rette på deg men fant ut at det var en http:// for mye i linken din! Endret 18. mars 2006 av Collargol
Catzy Skrevet 19. mars 2006 #9 Skrevet 19. mars 2006 Vi bodde en uke på Hotel Fiesta Caspe, fant og bestilte på dette webstedet: http://www.venere.com/hotel/?htid=204665&lg=en&tripref=28014 Vi syntes det var grei pris for to. Hotellet reklamerer med å ha lydisolerte rom, og det kan jo være greit når dere har med et barn. (Både for dere og andre.) Jeg kommer definitivt til å ville bo der igjen. Veldig rent og pent, helt nytt, veldig stilig. Vi hadde et vanlig tomannsrom, og det var kjempestort og fint for oss. Badet var også bra, med både badekar og dusj ved siden. Hotellet ligger like ved en fin og rolig park og zoologisk hage, der det er masse å se på for barn. Det er et ganske rolig strøk. Tar ca 10 min å gå til sentrum, men det er lett å finne fram. Det eneste som ikke var topp var frokosten. Den er ikke inkludert, og var litt stusslig og dyr. Men det er flere små bakerier i kvartalene rundt og et lite supermarked, så det å få tak i noe å spise på rommet bør ikke være noe problem. Vi spiste faktisk frokost på en t-banestasjon flere dager, de hadde gode bakervarer og kaffe, i tillegg til at vi skulle jo ta t-banen likevel. Catzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå