Gå til innhold

Enrom aldersforskjell..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det var jo veldig overraskende utifra profilbildet ditt her :ler:

Menhei, var ikke det et koslig bilde da?! :gjeiper: :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menhei, var ikke det et koslig bilde da?! :gjeiper: :fnise:

Vel, jeg må nok bare innrømme at jeg liker naturlige varer og at de da er For My Eyes Only :smoke: hehe

Skrevet

Vel, jeg må nok bare innrømme at jeg liker naturlige varer og at de da er For My Eyes Only :smoke: hehe

...oh sørenhellerassåå, og jeg som trodde pizza og øl would get me anywhere! Tidenes fail. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Jag synes inte aldersforskjellen var så stor då, men om du själv tycker att det är jobbigt så är det ju svårt att göra något bra av det.

Skrevet

...oh sørenhellerassåå, og jeg som trodde pizza og øl would get me anywhere! Tidenes fail. :sukk:

hehe Ingenting er som hjemmelaget vettu :spise:

Men jeg tviler ikke på at mange guttunger blir imponert over utstillingsvinduet ditt :ler:

Skrevet

hehe Ingenting er som hjemmelaget vettu :spise:

Men jeg tviler ikke på at mange guttunger blir imponert over utstillingsvinduet ditt :ler:

Touché.

Det er forresten ikke meg heller. :fnise:

Skrevet

Jeg hadde en venninne som fant mannen i sitt liv. Hun var 24 og han var 48. Folk klaget og maste over hvor dumt det var... Og mye snakk at han kom til å dø lenge før henne. Og at når de ble eldre kom han til å ble tatt for å være "bestefaren" hvis de fikk barn. Jeg syns det var smakløst - de var jo lykkelige.

Skjebnene ville så ha det til at hun som 32årig fikk brystkreft og døde. Jeg er glad hun opplevde lykken.

Gå for det du vil ha ! :)

Skrevet

Touché.

Det er forresten ikke meg heller. :fnise:

Good for you! :smoke: hehe

Skrevet

Jeg hadde en venninne som fant mannen i sitt liv. Hun var 24 og han var 48. Folk klaget og maste over hvor dumt det var... Og mye snakk at han kom til å dø lenge før henne. Og at når de ble eldre kom han til å ble tatt for å være "bestefaren" hvis de fikk barn. Jeg syns det var smakløst - de var jo lykkelige.

Skjebnene ville så ha det til at hun som 32årig fikk brystkreft og døde. Jeg er glad hun opplevde lykken.

Gå for det du vil ha ! :)

Ja, mennesket spår men Gud rår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...