Gå til innhold

Enrom aldersforskjell..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg nesten smådårlig. Har nå hatt ONS 2 ganger med en mann på 35 år. Han er ingen typisk "boms", men en skikkelig mann. I tillegg til god jobb har han i tillegg 2 små barn på heltid. Ganske jordnær type. Vi hadde det hyggelig, og jeg har ikke "stukket av" med det første. Første gangen dette skjedde viste vi ikke alderen til hverandre. Det skal sies at jeg ser eldre ut..men allikevel. Vi bestemte oss for at det ikke skulle skje igjen, men så møttes nå vi igjen da.

Problemet er at jeg bare er 20 år. Det er en enrom aldersforskjell. Jeg er enig i at alderen ikke er noe, men blir dette bare altfor dumt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Når du syns selv at aldersforskjellen er enorm, blir det dumt ja...

• Liker 4
Skrevet

Når du syns selv at aldersforskjellen er enorm, blir det dumt ja...

Jo, men der tenker jeg endel på hva andre tenker..

Skrevet (endret)

Dumt er det jo ikke, her er det vel heller spørsmaål om hvor godt dere går sammen og om aldersforskjellen gjør at det blir problemer mellom deg og han. I tilegg har han barn, er du klar for ansvaret for de? Synes vel personlig at du er for ung for han, men til syvende og sist er det du som har ansvaret for deg selv.

Endret av only me
Skrevet

Dumt er det jo ikke, her er det vel heller spørsmaål om hvor godt dere går sammen og om aldersforskjellen gjør at det blir problemer mellom deg og han. I tilegg har han barn, er du klar for ansvaret for de? Synes vel personlig at du er for ung for han, men til syvende og sist er det du som har ansvaret for deg selv.

Nei altså, det er ikke noe mer enn ONS. Men jeg er nesten 100 % sikker på at det skjer igjen. Det er vell bare hva andre tenker som setter en total sperre for meg. Vi er jo på forskjellige steder i livet såklart, men vi går godt sammen. Jeg er ganske moden for alderen. Og at han da er jordnær i tillegg gjør at det klaffer.

Skrevet

Nei altså, det er ikke noe mer enn ONS. Men jeg er nesten 100 % sikker på at det skjer igjen. Det er vell bare hva andre tenker som setter en total sperre for meg. Vi er jo på forskjellige steder i livet såklart, men vi går godt sammen. Jeg er ganske moden for alderen. Og at han da er jordnær i tillegg gjør at det klaffer.

I mine øyne er 15 år aldersforskjell altfor mye når du bare er 20 år.

Ser med andre ord ingen mål eller mening med det.

Men det er jo mange som foretrekker å kaste bort tiden sin.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da skal jeg sperre for deg og si at du er for ung og flott for han. Bruk heller energien din på noen som vil være en god venn først og fremst. De fleste som jeg har erfaring med som går til køys med det samme de møtes, blir aldri noe mer enn sexleketøy for hverandre.

Endret av only me
  • Liker 1
Skrevet

Da skal jeg sperre for deg og si at du er for ung og flott for han. Bruk heller energien din på noen som vil være en god venn først og fremst. De fleste som jeg har erfaring med som går til køys med det samme de møtes, blir aldri noe mer enn sexleketøy for hverandre.

Tenker det ja. Men jeg vil jo ikke noe mer igrunnen. Men om det er passende å bruke hverandre som FF er jo kanskje det jeg lurer på.. hmm

Skrevet

Tenker det ja. Men jeg vil jo ikke noe mer igrunnen. Men om det er passende å bruke hverandre som FF er jo kanskje det jeg lurer på.. hmm

Hva skulle være passende med å bruke hverandre som FF?

• Liker 2
Skrevet

ONS er patetisk uansett aldersforskjell. Grow up!

• Liker 7
Skrevet

Like leker best:) Good Luck. Og god helg:)

Skrevet

ONS er patetisk uansett aldersforskjell. Grow up!

Ikke alle er like pripne. Grow up!

• Liker 2
Skrevet

Hva skulle være passende med å bruke hverandre som FF?

Skjønner ikke hva som ikke skulle være passende med det når det "funker". Sett bort fra alder.

Skrevet

Ikke alle er like pripne. Grow up!

Men herregud, da. ONS med en 35-åring når du er 20? Vet ikke hvem det er mest synd på. Dere har problemer begge to.

• Liker 4
Skrevet

Andre får vel ikke vite det om det er ONS... Uansett, det er ingen big deal med 15 år. Se deg rundt.

Skrevet

På det du forteller virker det jo ikke som det var noe problem med aldersforskjellen før dere fant ut av alderen på hverandre... Så er det da andres holdning til det som er problemet? Da bør dere tenke dere godt om, for hvis dere skal imøtekomme andre menneskers meninger så får dere et problem, det vil alltid være noen som rynker på nesen og dømmer.

Det dere kan gjøre er å finne ut av hva dere ønsker med hverandre, og se om dere er enige og har en plattform å bygge noe videre på. Aldersforskjell trenger ikke være et problem så lenge dere begge ønsker det samme for framtiden.

• Liker 1
Skrevet

I utgangspunktet er det en ganske stor alderforskjell, ja. Det kan vel heller bli komplisert om det utvikler seg til noe mer. ONS/FF syns jeg faktisk ikke er noe issue i det hele tatt så lenge begge syns dette er en grei ordning.

Skrevet

Hvis du selv synes det er for dumt, så er det kanskje det for din del, ellers er det ikke nødvendigvis det.

Her er jeg i et samboerforhold med samme aldersforskjell, og vi er begge veldig fornøyde med tilværelsen. Nå synes jeg for så vidt ikke at aldersforskjellen er så enorm.

• Liker 1
Skrevet

Ææææsj, så kvalmt. Han har sikkert grått hår på tissen. Gamle gubben, gammal nok til å væra faren din jo! Ææææsj :nei:

Skrevet

I utgangspunktet er det en ganske stor alderforskjell, ja. Det kan vel heller bli komplisert om det utvikler seg til noe mer. ONS/FF syns jeg faktisk ikke er noe issue i det hele tatt så lenge begge syns dette er en grei ordning.

Ja, det var jo veldig overraskende utifra profilbildet ditt her :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...