Lucky Lips Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg skal lage en Halloweenfest, og lurer på om noen har noen ideer både når det gjelder pynting/effekter og gjennomføringen. Tenkte jeg skulle lage en kostymekonkurranse, men utover det har jeg lite ideer. Noen som har? Setter pris på alle svar:)
skruf Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Meg og tre gode venniner lagde for noen år siden en fast halloweentradisjon... Vi kler oss skikkelig ut, og når de søte små har tatt kveld så går vi "knask eller knep". Dvs vi tar med oss hvert vårt shotglass, ringer på og sier shot eller knep:-) Varierer hvem vi er hos og kler hos ut samlet, og hvilke nabolag det da naturlig nok vi går til, men vi har alltid blitt tatt imot med drikke og latter :gjeiper: Etter en vellykket runde, så tar vi en liten "heksetur" ut på byen, fortsatt iført våre utkledninger:-D Gleder meg til halloween snart (ps, vi er alle over 30, og ansvarsfulle mødre, men akkurat denne kvelden i året har vi det supergøy og lar våre ansvarsfulle menn ta hånd om våre søte små:-))
Lucky Lips Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2011 Hehe, så bra at dere også kan ha det litt gøy på denne dagen! Selv elsker jeg Halloween, spesielt siden det er "lov" å kle seg ut, og en fin anledning til å samles. Denne gangen blir det kjempestor fest og jeg trenger litt tips. Den "shotterunden" kan jo kanskje funke som et bra vors for meg og venninnene mine da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå