Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hei I disse dager henges en deltaker som var med i Robinson ut. Men han har ikke kommentert dommen selv, mener at han "offrene" løy?
loffen Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Eh... nei, han har sittet i fengsel, og mener han har sonet sin straff. Det er derfor han ikke opplyste TV3 om det før innspillingen. Å si at han 'henges ut' er vel ikke helt riktig, når han faktisk er kjent skyldig i å misbruke mindreårige seksuellt.. Hvorfor skulle han ha interresse av å kommentere dommen? 1
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Hvorfor skulle han ha interresse av å kommentere dommen? hvis han var uskyldig dømt, men sannsynligheten for det er vel liten.
Phaedra Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Tråden er ryddet for utestengt bruker og svar på disse innleggene. Phaedra,mod
Kontormus Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Hvis jeg ikke husker feil sto det at han fikk sin 4. dom så sent som i 2006 hvis det er denne 70-åringen vi snakker om? Lite sannsynlig at han er uskyldig dømt og feiltolket flere ganger. Etter mitt syn hadde det vært skandaløst om TV3 hadde tatt et annet valg enn de gjorde. Den voldsdømte 28-åringen (eller om han er mistenkt, forsto ikke helt det der) derimot, har vært åpen om dette fra første stund. Vet ikke helt hva jeg mener om det enda, men det ER jo litt pussig at de klarer og å rekruttere slike...
Mann 42 Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Hvis jeg ikke husker feil sto det at han fikk sin 4. dom så sent som i 2006 hvis det er denne 70-åringen vi snakker om? Lite sannsynlig at han er uskyldig dømt og feiltolket flere ganger. Etter mitt syn hadde det vært skandaløst om TV3 hadde tatt et annet valg enn de gjorde. Den voldsdømte 28-åringen (eller om han er mistenkt, forsto ikke helt det der) derimot, har vært åpen om dette fra første stund. Vet ikke helt hva jeg mener om det enda, men det ER jo litt pussig at de klarer og å rekruttere slike... Det blir et "bedre" program om det er innebygget motsetninger i gruppen. Ved andre anledninger har de satt samme grupper med venstreradikale ateister og evangeliske kristne, også det en potent blanding som nesten MÅ flashe når gruppen kommer under press. Og et år hadde de en hyperaggressiv fyr som faktisk endte opp med å stå og true en kvinnelig deltaker mens han pekte på henne med en temmelig stygg overlevelseskniv. Robinson-produsentene er kynikere, og lager slike sammensetninger nettopp fordi de vil ha drama og emosjonelle utbrudd. En pedofil 70-åring er nok et foreløpig lavmål. Kanskje ratingene begynner å bli dårlige? 1
Kråkesaks Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Han ble i 2006 dømt til fire års fengsel for grove seksuelle overgrep mot et barn under ti år. Hvis ikke det er pedofili, vet ikke jeg. 3
Kråkesaks Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til denne. Kråkesaks, moderator.
Gjest Bond Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker samt svar til de aktuelle innleggene. Bond, moderator.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til denne. Ms. Raggsokk, moderator.
Mette Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Beklager, men tråden er ryddet så mange ganger nå at det ikke er forsvarlig å holde den åpen lenger. Moderatorene har hatt et svare strev med å rydde i hele dag. Håper dere har forståelse for dette. Mette Forumansvarlig
Fremhevede innlegg