AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 kunne du vært sammen med noen helt uavhengig av hvilket parti vedkommende stemmer på? For meg går grensen ved FrP.
FoxyFish Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Nei, det kunne jeg ikke. En ihuga FrP-er vil foreksempel kræsje for mye med mitt verdisyn og menneskesyn. Slike grunnleggende forskjeller hadde neppe vært grobunn for et godt forhold. Det samme gjelder forøvrig partiet Rødt, men på bakgrunn av andre forskjeller.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Samboeren min stemmer Frp, jeg gjør IKKE det. For meg er det det siste partiet jeg kunne ha stemt, og han rakker ned på alt som ligger til venstre. Hadde vi/jeg vært mer politisk aktiv og interessert, så ville det kanskje ha vært en dealbreaker, ja. Jeg liker ikke at han stemmer det, men det er ikke et grunnlag for å ikke være med han.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Jeg er politisk interessert og kan ikke være sammen med noen som er politisk interessert og stemmer Ap, Sp, SV, Rødt og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå