AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 HALLO! For ca 8 uker siden fikk jeg kjempemange myggstikk så å si over alt i kroppen (VERSTE myggstikk i år ass jeg har aldri fått så mange før i mitt liv! Jeg har bare fått noen i arm, hånd og leger, men i år...) 10 myggstikk på rompa,- og alle de er faktisk på den høyre siden. Selvom det har gått mange uker er det fremdeles små mørkebrune sirkler/merker/arr etter disse myggstikkene på høyre siden. Hva i all verden kan jeg gjøre for å fjerne dette raskt? Det har jo gått ÅTTE uker! Og det er kjempestygt! Jeg vil sette utrolig stor pris på alle gode råd og tips. Mvh
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 HALLO! For ca 8 uker siden fikk jeg kjempemange myggstikk så å si over alt i kroppen (VERSTE myggstikk i år ass jeg har aldri fått så mange før i mitt liv! Jeg har bare fått noen i arm, hånd og leger, men i år...) 10 myggstikk på rompa,- og alle de er faktisk på den høyre siden. Selvom det har gått mange uker er det fremdeles små mørkebrune sirkler/merker/arr etter disse myggstikkene på høyre siden. Hva i all verden kan jeg gjøre for å fjerne dette raskt? Det har jo gått ÅTTE uker! Og det er kjempestygt! Jeg vil sette utrolig stor pris på alle gode råd og tips. Mvh ingen som vet NOE?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Jeg har det samme, nesten. 15 stikk ¨på hver legg som jeg fikk tidlig i sommer, kjempegøy når man elsker å gå i korte kjoler og skjørt Men, de blekes etter hvert da.
Antlers Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Det har vært en fuktig sommer, så myggen har florert. Var på en festival i august, og hadde kledd på meg godt - tykk strømpebukse, gummistøvler, shorts og jakke. Det eneste stedet myggen kom til var rundt knærne, men der fikk jeg til gjengjeld uhorvelig mange stikk! Husker ikke nøyaktig antall, men tror det var over 20 rundt det ene kneet, og litt over 15 rundt det andre. Disse stikkene fikk jeg i løpet av 15 minutter... Det viktigste er å ikke klø seg, for da tar det lengre tid å bli kvitt stikkene. Smør deg med Eurax eller lignende for å stille kløen. Om du sitter igjen med disse mørke områdene, kan du smøre deg med en veldig fet krem, eller helst selvbruningskrem (Dove Summer Glow er fin for en mer naturlig glød). Når jeg tenker meg om så er du jo egentlig heldig som fikk myggstikk på rumpa - det er vel ikke akkurat et område du viser frem til alle og enhver?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Tror dessverre ikke at det er annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Og prøv å ikke klø på myggstikkene.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Tror dessverre ikke at det er annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Og prøv å ikke klø på myggstikkene. tehehe takk for svarene alle sammen! nei jeg klør ikke lenger (har ikke gjort det på leenge) fordi jeg har bare merkene igjen,- som er problemet. TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå