Gå til innhold

Onanere før mye ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Blev slutt mella meg og eksen før ca litt over en uke siden...

Vi begge var enig om at dette var riktig, men det er fortsatt Svært tungt får meg.. Aldri opplevd noe så tungt før.. Men rett etter at vi slo opp, så har jeg onanert opp til 3 ganger om dagen i snart en uke nå.. Er helt besatt på det, og tenker mye på sex med andre jenter nå. Siden jeg ikke "får meg noe" nå som jeg ikke har dame.

Er det normalt å onanere mye etter et forhold ?

Er en veldig gla i sex generelt sett, å elsker og utforske. Har hent sikkert noe med det å gjøre.. Føler jeg er tilbake der jeg var som 16åring.. Da jeg onanerte mye..

Mvh Gutt20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt å onanere, både mye og lite, og i forhold, nett ute av forhold og som langtidssingel.

Du må tenke litt selv, på hva du synes er normalt for deg. Synes du det er mye? Da kan du kutte ned litt, synes du det er greit - så er det greit :)

Personlig synes jeg ikke det hørtes alvorlig mye ut, men kommer jo litt an på hvor lang tid man tilsammen bruker på onaneringen. Da jeg var 20år (jente) så onanerte jeg 1-2 timer nesten hver dag (var singel).

Det er naturlig at man blir vant til så så mye sex i et forhold, og at man savner det (prøver å erstatte med onanering) etter brudd.

Skrevet

Det at du ikke kan skrive bedre i en alder av 20 år bør bekymre deg mer enn onaneringen...

Skrevet

Om du onanerar så mycket att du får problem av det (skolkar från skola/jobb, får vondt osv) så onanerar du för mycket. Får du inga problem av det så onanerar du inte för mycket.

Skrevet

Det at du ikke kan skrive bedre i en alder av 20 år bør bekymre deg mer enn onaneringen...

Det var slemt sagt! Frågeställningen hade ingenting med grammatik att göra och TS är bekymrad. Mår du bättre av att vara slem mot folk?

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt! Jeg onanerte mye da det var slutt mellom meg og typen, og dessuten er jeg avhengig av enten onanering eller sex for humørets skyld :jepp:

Gjest gnækvåg
Skrevet

Det er ikke bra å fantasere for mye og 3 om dagen = tap av energi. Disiplin k? :lur:

Gjest i grosny
Skrevet

Det er ikke bra å fantasere for mye og 3 om dagen = tap av energi. Disiplin k? :lur:

Jeg har lest ett sted at 5 om dagen er bra for helsa ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...