Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har skjedd noe rart med dataen min. Når jeg trykker på linker og slikt får jeg bare opp en sånn liten sak oppi venstre hjørnet slik at jeg er nøtt til å maximere den. dette er jo slitsomt, så jeg vil ha den slik som før der hele siden spratt opp...

Hva gjør jeg da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang det skjer, maksimerer du vinduet slik du vil ha det.

Lukk den og prøv på nytt. Da skal den åpne seg slik du stilte vinduet sist.

Gjest timien--
Skrevet

ja men det gjelder alle linkene jeg trykker på. ingenting hjelper...

Skrevet

Er det ingen som kan hjelpe meg? Nå blir den slik uansett hva jeg trykker på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...