Gå til innhold

Hodejegerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å se på filmen «Hodejegerne» med min unge datter, men er litt skeptisk på sex-scener sensualitet. Til dere som har sett filmen: Hvor «ille» er det? Hvor mye klining og sex er det i filmen (antall scener)? Burde jeg i det hele tatt ta henne med på filmen? Jeg hadde virkelig satt pris på detaljerte svar.

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodejegerne har aldersgrense 15 år, så hvis datteren din er gammel nok til å være med på den er hun også gammel nok til å se sexscener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med vold? denne filmen har MYE vold/drap. Har noen skikkelig ekle scener, blant annet med en hund som blir spiddet på en traktor, og nærscener av mennesker som har vært i grusomme ulykker. Skummel er den nok også for de yngre.

Det er absolutt IKKE sexscenene jeg ville bekymret meg om i denne filmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke huske en eneste sexscene..? :klo:

Tror det er en scene der "de" ligger i en seng, og du skjønner at de har hatt sex, men tror ikke du faktisk ser det. Det er dog en scene der to nakne mennesker løper etter hverandre og "skyter" (Dette skal være foreplay :P ), og en liten scene der du ser ei stripper.

ville som de andre sier heller tenkt på voldsscenene, du ser bl.a. en fyr som ikke har et ansikt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende film! Synnøve Macody Lund i rollen som Diana fikk kritikerslakt, blant annet i Nordlys, noe jeg reagerer på.

http://www.nordlys.no/kultur/film/article5711392.ece

Synes hun gjorde en strålende filmdebut, med en naturlig tolkning. Dessuten er hun utrolig vakker, på linje med Hollywood-skuespillere. Befriende å se andre enn Ane Dahl Torp og Pia Tjelta i norske filmer! Når det gjelder skjønnhet, slår Synnøve andre norske "filmstjerner" ned i støvlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg minnes i hvertfall en ganske heftig sexscene i begynnelsen av filmen. Men voldsscenene er verre! De er noe av det verste jeg har sett, både av norske og utenlandske filmer. Er det virkelig "bare" 15-års aldersgrense? Jeg ville trodd det var 18 etter de ulykkesscenene... Grusomme scener. Men filmen er BRA! Anbefales til alle som er gamle nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...