Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde bursdag i går, og fikk da selvsagt mange hilsninger på FB. Min hilsen der jeg skriver "gratulerer til verdens beste bursdagskjæreste.GID og et hjerte", overgås av endeløse varme hilsninger fra venninner. "Vennen, pus, darling,søtnos" etc etc..og selvsagt en masse hjerter.

Bare jeg som reagerer?

Skrevet

Jeg er så fordømt lei alle disse FB-trådene!!!!!!!

Grow som freakin' confidence!

• Liker 11
Skrevet

Er det ikke flott at kjæresten din har venner som er glad i han og viser det??

Han er kjæresten DIN, og det er han for en grunn eller to ;)

• Liker 1
Gjest Leonidene
Skrevet

Jeg er så fordømt lei alle disse FB-trådene!!!!!!!

Grow som freakin' confidence!

Grow some freakin' balls og stå fram med nick du :)

Skjønner at du reagerer litt på det, men det er bare sånn jenter er på FB. Hjerter og "søte" kallenavn blir slengt fram og tilbake og veggimellom, uten at det nødvendigvis betyr at de er ute etter kjæresten din.

• Liker 1
Skrevet

Grow some freakin' balls og stå fram med nick du :)

Jeg er nesten like fordømt lei trakasseringen av brukere som benytter ab-funksjonen. Den er fullstendig legitim å bruke, så spar meg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er nesten like fordømt lei trakasseringen av brukere som benytter ab-funksjonen. Den er fullstendig legitim å bruke, så spar meg.

Jaja, dakar deg. Om du er så fordømt lei av slike tråder, så LA VÆRE å gå inn i de og SPAR DEG for å svare i slike tråder, TS og andre brukere har nemlig ingen interesse av å lese at ein eller annen anonym fis er lei av å lese slikt. Er faktisk ikke verre enn det, men noen liker tydeligvis bare å sutre og klage når de kan og kan fint be folk gro både det ene og det andre, så lenge de får være anonyme.

• Liker 2
Skrevet

Spiller ingen rolle om det er på Facebook, ansikt til ansikt, på SMS, MSN, mail eller hva som helst: det virker tvilsomt å omtale andres kjærester med puse-koseuttrykk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner du reagerer. Og det er lett for meg å sitte her å si at det er helt harmløst og du ikke burde ta det innover deg, når det er noe jeg selv hadde reagert på. Men som sagt over her: Det er en grunn til at han er kjæresten DIN, og ikke noen andre sin. Det er deg han vil ha, så hvorvidt di andre ønsker å sende han hjerter og "søtnos"-hilsninger er opp til dem. Har sett at jenter kan være litt sånn mot vennene sine. Han gjør det jo ikke tilbake, gjør han vel? :)

Skrevet

Jeg skjønner du reagerer. Og det er lett for meg å sitte her å si at det er helt harmløst og du ikke burde ta det innover deg, når det er noe jeg selv hadde reagert på. Men som sagt over her: Det er en grunn til at han er kjæresten DIN, og ikke noen andre sin. Det er deg han vil ha, så hvorvidt di andre ønsker å sende han hjerter og "søtnos"-hilsninger er opp til dem. Har sett at jenter kan være litt sånn mot vennene sine. Han gjør det jo ikke tilbake, gjør han vel? :)

JO han er slik tilbake.

Gjest fireflies
Skrevet (endret)

Det kommer litt ann på alderen. Det virker som om det er helt vanlig å omtale hverandre på en slik måte hvis man er under tjue. Er man over, burde man legge det fra seg. Det er i hvertfall ikke kjæresten din som har gjort noe galt her, heldigvis. Jeg kan forstå at det er lite hyggelig å se at andre jenter omtaler han som pus, vennen, darlig, and so on, men la det ligge. Sannsynligvis sier de det bare fordi de er glad i han, ikke fordi de er ute etter han. Da ville du nok lagt merke til det utenom bursdagen hans også ;)

Endret av fireflies
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg synes folk burde slutte og reagere på alt.

Skrevet

my god altså!

this is so highschool! :daane:

Skrevet

my god altså!

this is so highschool! :daane:

Maybe they are in high-school...

Skrevet

Facebook eller ikke.. Han er tydeligvis av de personene jentene syns det er greit å skrive slik til! Virker ikke som de jentene respekterer deg.. Det må du jo i såfall ta opp med han! HVIS jeg selv skulle skrevet noe Sånt til en med kjæreste ville jg tenkt meg om først! Og det har sikkert de også gjort, og kommet frem til at det ikke er så farlig fordi han godtar det - og kanskje til og med spiller med bak ryggen din!

Til dere som sier at dette er bare koselig/normalt osv: det er det ikke! Ingen grunn til å akseptere dette når man er i et forhold! Handler om respekt til motparten. Lurer virkelig på hvilke forhold dere har!!!!! Mer eller mindr åpne (i frykt for å miste kjæresten ??) jaja...

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med "kjærlige" kallenavn?

Og selvfølgelig forsvinner gjerne en spesiell facebook-gratulasjon i mengden. Har dere sett hva som skjer når et menneske med 150+ venner på facebook har bursdag? Det kommer ørten gratulasjoner!

Gjør noe mer spesielt annet enn å skrive på veggen hans, før du kan forvente en mer spesiell reaksjon.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Facebook eller ikke.. Han er tydeligvis av de personene jentene syns det er greit å skrive slik til! Virker ikke som de jentene respekterer deg.. Det må du jo i såfall ta opp med han! HVIS jeg selv skulle skrevet noe Sånt til en med kjæreste ville jg tenkt meg om først! Og det har sikkert de også gjort, og kommet frem til at det ikke er så farlig fordi han godtar det - og kanskje til og med spiller med bak ryggen din!

Til dere som sier at dette er bare koselig/normalt osv: det er det ikke! Ingen grunn til å akseptere dette når man er i et forhold! Handler om respekt til motparten. Lurer virkelig på hvilke forhold dere har!!!!! Mer eller mindr åpne (i frykt for å miste kjæresten ??) jaja...

Det er jo greit. Men hvordan skal man ta kontroll over hva flere hundre mennesker skriver på veggen på bursdagen? La være å oppgi bursdagsdato på FB? Be han slette profilen sin - all problems solved.

Skrevet

Det er jo greit. Men hvordan skal man ta kontroll over hva flere hundre mennesker skriver på veggen på bursdagen? La være å oppgi bursdagsdato på FB? Be han slette profilen sin - all problems solved.

så du mener det er helt tilfeldig at enkelte mennesker får flust med slike mld og andre ikke! Har nok med noe mer grunnleggende i forholdet enn det!

Skrevet

Kjærlige kallenavn er reservert de man setter aller høyest (partner eller barn). Bruker man dem om nære venner (av det truende kjønn) så er det lov å reagere, jeg vil tro det er flere som ville reagert enn akseptert det.

• Liker 2
Skrevet

så du mener det er helt tilfeldig at enkelte mennesker får flust med slike mld og andre ikke! Har nok med noe mer grunnleggende i forholdet enn det!

Jeg får ikke slike meldinger når jeg har bursdag - og ikke mannen min. Men vi har jo ikke en omgangstone med venner som inkludere slike ord...

Det trenger vel ikke ha noe med selve forholdet å gjøre - mer med den tonen man har i vennekretsen. Men mulig jeg ikke skjønner dette...

Hva synes du TS skal gjøre da - for at ikke alle disse andre skal skrive slike ting på veggen til kjæresten?

Gjest Survival
Skrevet

Jeg er usikker på problemet her; er problemet at de andre jentene har skrevet en "søtere" gratulasjon enn deg? Eller er problemet at de har skrevet kjælenavn til kjæresten din?

Du høres utrolig ung ut, hvor gammel er dere?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...