Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp hjemme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken dialekt var det?

Bred ringsakerdialekt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kjokkenets svar pa CM Punk , muntlig sett lol

Gjest Varpunen
Skrevet

Så morsomt at paret lurte Hellstrøm :gjeiper:

Skrevet

Bare jeg som har problemer med tv3play nå?

Skrevet

Haha, nå funket det plutselig. :fnise:

Skrevet (endret)

Så også andre episode av serien, skuffelse. Hyggelig at det søte paret fikk kjøkkenutstyr og lærte seg å handle og lage mat sammen. Fint for dem.

Men jeg lærte absoulutt ingenting. Trodde at konseptet skulle være å avsløre hva folk hadde i matskapene, hva som ble kastet, hva som er lurt å ha i skap, kjøleskap og fryser. At folk fikk opplæring i generell matlaging, ulike typer - f.eks "vanlig" mat, kanskje vegetarmat...

Gidder ikke å se flere episoder.

Endret av Sign
Skrevet

Så også andre episode av serien, skuffelse. Hyggelig at det søte paret fikk kjøkkenutstyr og lærte seg å handle og lage mat sammen. Fint for dem.

Men jeg lærte absoulutt ingenting. Trodde at konseptet skulle være å avsløre hva folk hadde i matskapene, hva som ble kastet, hva som er lurt å ha i skap, kjøleskap og fryser. At folk fikk opplæring i generell matlaging, ulike typer - f.eks "vanlig" mat, kanskje vegetarmat...

Gidder ikke å se flere episoder.

Jeg er enig. Det var slik jeg også trodde programmet kom til å være, og har også blitt litt skuffet. Men jeg kommer til å fortsette å se på, for jeg har sansen for Hellstrøm.

Skrevet

Jeg har bare sett episode to, og er ikke nettopp overbevist. Jeg liker Hellstrøm, men skulle ønske han kunne konsentrere seg litt mer om matlagingen. Som en annen her over skrev; gjerne mer fokus på hva vanlige folk har i skapene, og hvordan man lager god og variert mat i hverdagen. Kunne også tenkt meg tips til hva man bør se etter i dagligvarebutikker, hva slags basisutstyr det er lurt å ha i hus etc. etc.

Hellstrøm som samlivsterapeut har jeg mindre interesse av å se på...

Skrevet

Så bare halve episode 2. Var ikke så interesant å se på samlivsterapi. Jeg håpet at jeg skulle få inspirasjon til å variere mine standardretter og sånne ting.

Og han ville ikke en gang smake på woken til mannen. "nei, det der vet jeg akkurat hva smaker, så det gidder jeg ikke smake på".. synes det var ganske uhøflig egentlig jeg. han smake jo på fruens mat, og det var da ikke akkurat veldig avansert eller komplisert det heller. Jeg kan fint gjette meg til hva det smakte..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ble å skuffet. jeg trodde han skulle avsløre hva de hadde i skapene, gi gode tips til sunn og god mat osv. Følte det hele (spesielt i episode 2) ble litt som at Hellstrøm var samlivsterapeut. Jeg lærte ingen ting. De fikk jo bare en rett de skulle lage. Ikke fikk vi vite ordentlig åssen hele retten ble laget. Nei dette var dårlige greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...