Pria Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hadde sett frem til dette programmen men ble skuffet når han ender opp med å skal lære en havgammel gris å lage mat når fyren får lokale "venninner" til å komme og vaske vekk det verste griseriet mens han chatter med ei thaidame han vil få til Norge som kan være hans hushjelp. ÆSJ!! 5
Maria M Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Hadde sett frem til dette programmen men ble skuffet når han ender opp med å skal lære en havgammel gris å lage mat når fyren får lokale "venninner" til å komme og vaske vekk det verste griseriet mens han chatter med ei thaidame han vil få til Norge som kan være hans hushjelp. ÆSJ!! Hehe......enig!!! :gjeiper:
Gjest Spinell Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Å herregud! Ble det så ille?! Jeg ble brydd og skrudde av lenge før dette. Det er søren ikke rart at man blir møtt med fordommer om man snakker omtrent samme dialekt som gårsdagens deltaker. Enhver person som framstilles i media med denne dialekten blir jo karikert som en stor, dum og naiv idiot.
Pria Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2011 Barna hans skammer vel livet av seg- og med rette. For de som vil se programmet så ligger det gratis på www.tv3play.no
Pria Skrevet 2. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2011 Å herregud! Ble det så ille?! Jeg ble brydd og skrudde av lenge før dette. Det er søren ikke rart at man blir møtt med fordommer om man snakker omtrent samme dialekt som gårsdagens deltaker. Enhver person som framstilles i media med denne dialekten blir jo karikert som en stor, dum og naiv idiot. Dessverre ja, og når han fikk spise noe av maten til Hellstrøm så kom han med kommentaren: "Å herregud detta va nydæleg, ja nå kan damene bare stille seg i kø". Ble kvalm av hele fyren!! 1
MarianneE Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Da har jeg større forhåpninger til neste episode hvor det er et par med.
Tabris Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg liker veldig godt Hellstrøm, og ser vel det meste av programmer han lager. Jeg håper de andre husstandene han besøker ikke er så ekstreme som dette. Jeg hadde foretrukket at han traff mer "vanlige" folk, slik at flere kunne kjenne seg igjen i situasjonen. Folk flest lever ikke av gatekjøkkenburger, og får angst av å løfte en stekepanne. Hvis de fortsetter med slike halvekstreme tilfeller, så blir det mer standard reality enn det blir inspirerende for den vanlige mannen i gata. Men satser på at det tar seg opp. Hellstrøm er uannsett alltid verd å se på, synes jeg. 2
Frøken Smilla Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Det positive i det, er at Hellstrøm så ut til å nå inn til fyren, og fikk ham til å skjønne at 2011 krever at en mann også gjør ting i huset og på kjøkkenet. Jøssda, mannen hadde langt igjen, men det var en start. Synes Hellstrøm gjør mye bra for folk, jeg. 2
matentusiasten Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Jeg synes fyren på programmet virket hyggelig. Ja, han hadde et litt forvridd syn på ting, men det understreket jo også Hellstrøm. Og det med damene var jo bare morsomt. Hellstrøm er fortsatt mitt idol. Noen venner av meg skal forresten være med på programmet. De bor i et studentkollektiv. Skal man dømme utifra det, vil jeg tro det er lagt opp til variasjon i typer mennesker Hellstrøm rydder opp hos.
Tabris Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Noen venner av meg skal forresten være med på programmet. De bor i et studentkollektiv. Skal man dømme utifra det, vil jeg tro det er lagt opp til variasjon i typer mennesker Hellstrøm rydder opp hos. Hehe, er det fra deres kollektiv klippet på VG.no ligger? Når Hellstrøm får et lite latteranfall under gjennomgangen av kjøkkenet.
hjertesukka Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Såg bare reklamen på forhånd for dette programmet og bestemte meg raskt for at jeg ikke skulle se det. Ubehjelpelige, gamle griser kan dere ha for meg.
matentusiasten Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 Hehe, er det fra deres kollektiv klippet på VG.no ligger? Når Hellstrøm får et lite latteranfall under gjennomgangen av kjøkkenet. Har ikke sett det før du skrev om det. Det var morsomt! Ja, det er de :D
Gjest *Røyskatt* Skrevet 5. september 2011 #13 Skrevet 5. september 2011 Det kollektivet minner vel voldsomt om studietiden min. Jeg bodde i kollektiv med seks gutter. Jeg og en til kunne lage mat, alle andre lagde vel grandis og pasta på boks Ble mye poser der og gitt :gjeiper: Gleder meg veldig til den episoden
Gjest Jente1990:) Skrevet 5. september 2011 #14 Skrevet 5. september 2011 jeg synes han virket hyggelig jeg. Å si man blir kvalm av noen er vel litt drøyt å si. 1
Gjest CrazyCatlady Skrevet 5. september 2011 #15 Skrevet 5. september 2011 Jeg syns det var veldig morsomt i går og gleder meg til å se flere episoder. Virket som han nådde litt inn til han i går,han hadde jo begynt å lage seg noen fiskemiddager selv om jeg tenkte at hvis han får se ei ny dame i hus så er det vel rett tilbake til sånn han var 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 Jeg så for meg DEN ekle, grisete fyren når jeg leste kommentarene her, men jeg syntes da virkelig ikke han var så ille? Joda, han virket litt damegal og hadde kanskje litt gammeldagse meninger om kvinners plass i hjemmet, men ellers syntes jeg han fremsto som en hyggelig og snill fyr. Og han gjorde da virkelig et tappert forsøk på kjøkkenet. Jeg syntes det var en koselig episode. 1
Sign Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 (endret) Hadde også sett fram til denne serien og må innrømme at jeg ble litt skuffet. Ikke på grunn av deltakeren i den første episoden (selv om han hadde et ganske så forhistoriks syn på kvinner), men mer fordi hele opplegget var rundt hvor dårlig han var til å lage mat. Jeg hadde trodd at det skulle dreie seg mer om folk som kun brukte f.eks hurtigmat, posemat, boksmat.... Og at fokus skulle være rundt det å bygge opp et sunt kosthold f.eks hvilke matvarer man kan bruke, hvordan man lager mat, tips til menyer osv. Det ble litt for mye "reality" rundt hele opplegget, synes nu jeg. Gir Hellstrøm en sjanse til og kommer til å se neste episode også. Men jeg håper at det blir en episode hvor jeg lærer noe og kan ta med tips inn i min matlaging. Edit: skrivefeil Endret 5. september 2011 av Sign
Gjest Iah Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Iah, mod
HumHum Skrevet 7. september 2011 #19 Skrevet 7. september 2011 Så ikke vitsen i å se episoden pga av mange av kommentarene her. Men datt da innom da det var reprise. Må si jeg ble gledelig overrasket over episoden, så dette kommer jeg nok til å se på fremover.
Gjest Nedfall Skrevet 8. september 2011 #20 Skrevet 8. september 2011 Å herregud! Ble det så ille?! Jeg ble brydd og skrudde av lenge før dette. Det er søren ikke rart at man blir møtt med fordommer om man snakker omtrent samme dialekt som gårsdagens deltaker. Enhver person som framstilles i media med denne dialekten blir jo karikert som en stor, dum og naiv idiot. Hvilken dialekt var det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå