Gå til innhold

Erfaring med sterile menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er et godt gift par med tre barn og jeg vurderer å sterilisere meg. har lest en del om emnet, men finner ikke noe godt svar på hvordan det ser ut det som kommer ut av penis etter man er sterilisert. Ser det ut som vanlig sæd, eller er det bare en blank veske siden sædcellene blir værende igjen i pungen. Det er jo litt av "sjarmen" å kunne sprute. Dette er det som bekymrer meg mest hvis jeg skal sterilisere meg. Noen som har erfaring?

Terje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilisert mann her.

Ting er eksakt som før - både følsomhet og sæden. Og det er jo blitt bedre: Nå slipper vi å tenke på prevensjon lenger.

Og selve inngrepet var kjapt og raskt å gjøre - minimalt med ubehageligheter i etterkant.'

Kjør på, mann!

• Liker 2
Skrevet

Sterilisert mann her.

Ting er eksakt som før - både følsomhet og sæden. Og det er jo blitt bedre: Nå slipper vi å tenke på prevensjon lenger.

Og selve inngrepet var kjapt og raskt å gjøre - minimalt med ubehageligheter i etterkant.'

Kjør på, mann!

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv. Ingen verdens ting å bekymre seg for. Kjør i vei!

Også en sterilisert mann.

Skrevet

Merker ingen forskjell på sterile menn, topp å kunne droppe pillene!!

Skrevet

Ikke noen forskjell jeg kunne merke på noe vis.

Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Merker ingen forskjell på sterile menn, topp å kunne droppe pillene!!

Js, det var helt fantastisk og kunne kutte ut den hormonelle prevensjonene pga fyren hadde fått den jobben utført.

• Liker 1
Skrevet

Noen er ikke sterile likevel da sædledere gror sammen. En har ingen garantier for at mannen er steril.

Skrevet

Noen er ikke sterile likevel da sædledere gror sammen. En har ingen garantier for at mannen er steril.

Hva med dette her da?

Skrevet

Nå føler jeg meg veldig uvitende her men... :sjenert:

Hvis det er sånn at sædlederne kuttes, hvordan kommer da sæden ut av penis? Siden dere sier at det ser akkurat ut som før? Er det noe annet enn sæd som kommer? Og hva med det som dannes i andre enden av de kuttede sædlederne, må ikke det komme ut på en eller annen måte? :klo:

Skrevet (endret)

Mesteparten av sædvesken er andre ting enn sædceller, de utgjør bare 5-10% av volumet.

Det er kjertler lenger opp, prostata blent annet, som lager resten.

Sædcellene som dannes i testiklene vil bli fanget i de avkuttede sædlederene og der blir de brutt ned av immunsystemet.

Endret av billcat
  • Liker 1
Skrevet

Vil menn flest ta dem?

Det det snakkes om der, men som, svjv, ikke har kommet på markedet enda, er snakk om en spesifikk medisin som setter halen til sædcellene ut av spill. Det er ikke snakk om noen "tradisjonell" hormonkur altså. Og, ja, jeg kunne tenke meg å prøve ut denne, når den kommer.

Skrevet

Det det snakkes om der, men som, svjv, ikke har kommet på markedet enda, er snakk om en spesifikk medisin som setter halen til sædcellene ut av spill. Det er ikke snakk om noen "tradisjonell" hormonkur altså. Og, ja, jeg kunne tenke meg å prøve ut denne, når den kommer.

Jo, jo, men du virker som at du stiller i en særklasse av fyrer. :humre:

• Liker 1
Skrevet

Jo, jo, men du virker som at du stiller i en særklasse av fyrer. :humre:

Det eneste ved meg som kan være i særklasse, i den forbindelse, må vel være at jeg er en nerd etter populærvitenskap.. ?

Hadde aldri vurdert det der, om det var snakk om hormoner! Sorry mac.

Skrevet

Det eneste ved meg som kan være i særklasse, i den forbindelse, må vel være at jeg er en nerd etter populærvitenskap.. ?

Nei, men vi damer vi må. Hvis ikke hadde huset vært fullt av barn og vi vet begge hvem som hadde klaget på det. Jo, menn.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men vi damer vi må. Hvis ikke hadde huset vært fullt av barn og vi vet begge hvem som hadde klaget på det. Jo, menn.

Dere ikke. Menmen.. det er jo dere som lager dem ferdig! Vi bare.. slomser litt.

Skrevet

Der er vi motsatt, bring on the testosterone shots! :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...