Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips til ting å se / gjøre på Gran Canaria, for både liten og stor?

Vi er veldig glad i akvarium, zoo etc :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartless
Skrevet

Tips til ting å se / gjøre på Gran Canaria, for både liten og stor?

Vi er veldig glad i akvarium, zoo etc :)

Hei!

Aqualand og Palmitos Park høres perfekt ut for dere! :) Disse ligger ikke langt unna hverandre, og dersom dere reiser begge steder (men ikke nødvendigvis samme dag) mener jeg å huske at dere får noen euro i rabatt. Begge ligger litt ovenfor "sentrum" i Maspalomas. Dersom du forteller hvor dere skal, kan jeg prøve å komme med litt flere konkrete tips.

Skrevet

Takk for tipset! Den parken skal vi definitivt til - helt perfekt for oss :nigo:

Vi skal bo i maspalomas, men det tok visst over 2 timer å gå til denne parken fra hotellet vårt..

Skrevet

Hvis dere reiser med reisebyrå så får dere jo utdelt informasjon og kan se på hotellet ting dere kan finne på. Hvor bussen går fra etc, heldag, halvdag. Vi er som regel i Puerto Rico og der kan vi gå ned til kaia og bli med på delfin-båttur, grotte, bading, vannscooter osv på en katamaran.

Dere vil nok få informasjon av reisebyåret : )

Gjest Heartless
Skrevet

Dere kan fint ta bussen derfra. Husker ikke helt hvilket bussnummer det er, men det kan du spørre resepsjonisten på hotellet eller noen andre om :) Det er i alle fall billigere å reise på egenhånd enn å reise arrangert opp dit.

• 2 uker senere...
Skrevet

Da hører vi der. Mulig vi leier bil også, ser for meg at buss er et styr med vogn og alt man må ha med..

Andre tips til hva vi kan gjøre på Gran Canaria?

Skrevet

Den lille byen Puerto de Mogan er vel verdt et besøk, en dag i uka er det marked der og det kan være artig :) Tror det var torsdager, men det står i brosjyren fra reiseselskapet. Ikke noe problem å dra dit selv heller, tar vel cirka 30-40 min fra Maspalomas. En liten perle!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Det samme markedet er også i Arguieneguin på tirsdager fra 10-14. Ikke noe høydepunkt akkuratt. det eneste som er fint med mogan, er promenaden, ellers er det kjempe kjedelig sted.

Skrevet

Den lille byen Puerto de Mogan er vel verdt et besøk, en dag i uka er det marked der og det kan være artig :) Tror det var torsdager, men det står i brosjyren fra reiseselskapet. Ikke noe problem å dra dit selv heller, tar vel cirka 30-40 min fra Maspalomas. En liten perle!

Jaa!! Puerto de Mogan er en HERLIG by :hjerte:

Skrevet

Tror jaggu meg vi må en tur dit ja.. Høres jo helt fantastisk ut!

Hvordan tror dere det er å gå med vogn og baby der?

Skrevet

Tror jaggu meg vi må en tur dit ja.. Høres jo helt fantastisk ut!

Hvordan tror dere det er å gå med vogn og baby der?

I Mogan? Ikke noe problem, er en "vanlig by" sånn sett, med veier ;) hehe

En veldig liten, vakker by, perfekt for lang lat, lunsj ved havnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...