Gå til innhold

Converse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min favoritt er de vanlige svarte( med hvit såle). Også har jeg et par i mørk rød jeg liker veldig godt, og som jeg alltid får skryt for. Liker lav modell best.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt er de vanlige svarte( med hvit såle).

Det er min favoritt også. De passer til alt! De grå er også fine da :)

Og til dere som sier at de blir fort møkkete: Converse ser da MYE bedre ut når de er møkkete og slitte. Det er da de er kule :kul:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes egentlig de fleste fargene er ålreite, men de hvite er vel mest praktiske når det gjelder å kombinere med andre farger.

Selv har jeg grå, og er fornøyd med det. Går ikke an å mismatche dem :P

Skrevet

Har både ett par hvite og ett par blå, og ville nok valgt de blå om jeg måtte velge. Skal ikke så mye til før de hvite blir møkkete, og de ser fort litt ufreshe ut.

Skrevet

Ah, vanskelig!

Har hvite, mørkeblå og grå selv - og har planer om å kjøpe et par røde også.

Av de jeg har er det de blå jeg bruker mest. Vet ikke helt hvorfor, liker de andre kjempegodt også, men det er likevel de blå jeg stort sett ender opp med å bruke.

Tror egentlig du blir fornøyd uansett hvilken av fargene du velger, Converse passer egentlig til det meste uansett hvilken farge man velger.

Skrevet

Ville kjøpt hvite, har vasket mine lyse Converse sko mange ganger i vaskemaskinen. Bare pass litt på varmen..

Anbefaler å skjekke eBay for Converse, du kan få ekte for 150-200 kroner der.

Skrevet

Jeg har røde, mørkeblå, hvite og helsorte. Bruker mest de blå :)

Skrevet

Ville kjøpt hvite, har vasket mine lyse Converse sko mange ganger i vaskemaskinen. Bare pass litt på varmen..

Anbefaler å skjekke eBay for Converse, du kan få ekte for 150-200 kroner der.

Jeg vet om veldig mange som har fått fake selvom de trodde de kjøpte ekte på Ebay..

Skrevet

Jeg vet om veldig mange som har fått fake selvom de trodde de kjøpte ekte på Ebay..

Da har man ikke gjort god nok research av selgeren.

Er ikke så vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...