Gå til innhold

Converse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid hatt lyst på et par Converse, og føler nå at tiden virkelig er inne! Eneste jeg er veldig usikker på, er fargen. Står mellom mørkeblå, rød og hvit. Hva synes dere? Føler alle tre passer til alt, men jeg har mest lyst på de hvite. Problemet med de er at de blir fortere skitne, eller? Ville dette blitt ett problem?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hvite er kule.. men som du sier, de blir fort skitne. Nå vet ikke jeg hvor enkelt de er å vaske, men jeg ville tenkt meg godt om før jeg evt. valgte hvite sko. Røde converse forbinder jeg sterkt til hele rock/grunge-kulturen, men hvis du har en sånn stil så kjør på! Personlig ville jeg valgt de mørkeblå, de er anvendelige som du sier, blir ikke fort synlig skitten og er mer "stil-nøytrale" enn de røde.

Gjest Survival
Skrevet

Har massevis av hvite sko og ingen er spesielt skitne. Nå bruker jeg ikke dem i sølevær heller da. Kan jo hende at man kan vaske Converse?

Skrevet

Du trenger jo ikke ta de på om du skal gå i skogen eller på gjørmete festivaler om du vil holde de pene. De blir jo litt finere også når de er litt brukte og ikke knall-hvite.

Jeg har de blågrå og er veldig fornøyde med den fargen.

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt grå, liker de veldig!

Ellers så er hvite ganske kule, planlegger å kjøpe det neste gang, så kanskje de er et bra valg? Mener at man kan kjøre alle tøysko i vaskemaskin, men det er vel lurt å sjekke opp i ...

Skrevet

Jeg har de hvite, og de ble fort skitne etter et par festivaler. De blir heller ikke mindre skitne av å vaske dem, så man må nok bruke klor. Syns de mørkeblå er aller finest, jeg :)

Skrevet

ikke at jeg er såååå begeistret for converse, men jeg har et par hvite selv, og ville absolutt satset på de. de er de som kan brukes til mest, og ser mest nøytrale ut. Jeg har hatt mine hvite i 2-3 år, og de er ikke like hvite som når jeg kjøpte dem, men de er ikke spesielt skitne heller, så akkurat det har ikke vært noe problem for meg ihvertfall! (og nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men hvis du er voksen, så vil det muligens se litt mindre fjortis ut med hvite, enn med mørkeblå eller røde for å si det sånn......)

Skrevet

Av de tre fargene ville jeg valgt hvite eller røde! Mørk blå Converse er zzz..

Skrevet

Jeg har hatt hvite Converse, de ble ganske skitne etter en stund, men du trenger jo ikke bruke de når det regner fks. Jeg liker best svarte, men jeg liker godt både mørkeblå og røde også, har alle overnevnte farger :)

Skrevet

Spray conversene med impregneringsspray før bruk, da fester ikke skitten seg så godt. De kan vaskes i vaskemaskin på 30 grader, ha i en dæsj vanish så blir de nesten så gode som nye. Bare husk å ta va lissene først, de kan bli grå av maljene.

Personlig hadde jeg gått for hvite eller mørkegrå, eller den lys beige 'atmosphere' som er ny i høst

Skrevet

Jeg har hvite, røde, lilla og to par svarte Converse. De lilla er definitivt mitt favorittpar. Ønsker meg grønne også :)

Er Converse-fan på min hals!

Skrevet

Jeg har mørkeblå,hvite,lyseblå,sjøgrønne,lilla

og svarte!

Liker alle... bruker de sjøgrønne og mørkeblå mest:)

Skrevet

Jeg har rosa og lilla :)

Har veldig lyst på hvite, men jeg synes ikke de er så veldig gode å gå i. De er veldig fine da.

Skrevet

Liker best svarte eller hvite :) Gode å gå med og passer til alt.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Synes hvite er finest, men ja, de blir fort skitne.

Det går an å vaske tøysko i vaskemaskinen, men jeg ville ikke gjort det for mange ganger, da sålen og skoen ellers mister litt fasong og blir rare :P (min erfaring i alle fall)

Mitt tips er å kjøpe skinn-converse <3 jeg har hatt hvite converse (i vanlig tøy) og de måtte kastes. Jeg har mørkebrune og svarte skinn-converse og de har holdt seg godt i lang tid. Bruker dem nesten hver dag.

Du kan impregnere dem slik at de holder seg bedre og dersom du passe på å tørke bort flekker innimellom holder de lenge :) Lettere å tørke av skinn enn tøysko!

Lykke til ;)

Skrevet

Oooo! Jeg elsker de røde! :jepp: Neste farge blir enten grønne eller hmm kanskje oransje hvis jeg finner :)

Hvite har en tendens til å bli skitne litt fort, men jeg synes du skal se ann stilen din jeg. Jeg har røde og jeg synes de passer til alt, rockete stil, litt mer vanlig, passer fint med noen typer skjørt og kjoler også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...