Gå til innhold

Noen som heter Jørgen her?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favorittbit var hvor mange som har krysset ja på avstemningen

:ler:

Skrevet

Ikke la deg lure, Jørgen.

Hold en lav profil, for kukskatten vinker i det fjerne.

Skrevet

Min favorittbit var hvor mange som har krysset ja på avstemningen

:ler:

Haha, ja :skratte:

Skrevet

Syntes det var en søt etterlysning, og fint at mammaen hadde bestemt seg for og la datteren bli kjent med sin far! :rodmer:

Skrevet

hehe syns den siste setningen der var fin jeg!

"

PS! Undertegnede, som heter Jørgen, var ikke på Langøyene i 2009."

• Liker 5
Skrevet

Haha, fantastisk kommentar på dagbladet:

"Det hadde jo morsomt hvis historien hadde vært:

"Jeg heter Jørgen og hadde sex på Langøyene for noen år siden. Har jeg blitt pappa er det bare å ringe. Spesielt hvis det var hun ene pene fra Sverige. Ha det fint. PS er ellers veldig monogam." "

Skrevet

Nei da, det er bare ca 10 tusen som heter Jørgen i Norge ...

Skrevet

Ååååh.. Håper hun finner han!!

Skrevet

Ååååh.. Håper hun finner han!!

Håper ikke det, Jørgen bør holde seg unna om han ikke vil ha en skikkelig regning.

Skrevet

Dette er en advarsel til jenter om at de ikke bør gå rundt og spre beina. Du kan faktisk ende opp med hele regningen selv, og må ta i bruk desperate forsøk for å få tak i mannen.

Gjest Survival
Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd som handlet om det samme; jeg syns hele greia er smakløs. Både på den stakkars uvitende Jørgens vegne, og for ungens skyld når ungen kommer så langt at han forstår dette...

Skrevet

Syns det var imponerende med 28% "vet ikke" svar jeg :ler:

• Liker 2
Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd som handlet om det samme; jeg syns hele greia er smakløs. Både på den stakkars uvitende Jørgens vegne, og for ungens skyld når ungen kommer så langt at han forstår dette...

Men hva skulle hun ha gjort da? Hun hadde jo forsøkt å få hjelp av norske myndigheter. Synes det er ålreit at hun gir datteren en sjanse til å kunen bli kjent med sin far. Dessuten har jo begge to et ansvar for å ha sex uten prevensjon.

• Liker 1
Skrevet

Men hva skulle hun ha gjort da? Hun hadde jo forsøkt å få hjelp av norske myndigheter. Synes det er ålreit at hun gir datteren en sjanse til å kunen bli kjent med sin far. Dessuten har jo begge to et ansvar for å ha sex uten prevensjon.

Hun hadde muligheten for å ta abort, Jørgen fikk aldri denne muligheten selv. Hun må ta ansvaret alene!

Gjest NozMonster
Skrevet

Dette er en advarsel til jenter om at de ikke bør gå rundt og spre beina. Du kan faktisk ende opp med hele regningen selv, og må ta i bruk desperate forsøk for å få tak i mannen.

kniper vi igjen, blir vi kalt prippene og verre er, men hvis vi sprer beina er vi med en gang tøser og diverse! ..det er så rart med det- at gutter kan ha mange ONS, Mens jenter er bare horer om vi har ONS, Meeen, dere gutter trenger jo gjerne oss jenter for at dere skal få dere en ONS da!

meeen, tilbake til temaet; det er jo en del dager siden nå at denne etterlysingen kom ut, så kan fyren bør jo virkelig å ha sett det nå... :klo:

• Liker 1
Skrevet

Hun hadde muligheten for å ta abort, Jørgen fikk aldri denne muligheten selv. Hun må ta ansvaret alene!

Det er ikke alle som ønsker abort. Jørgen kunne heller ikke tatt abort for henne. Det er begges ansvar som har hatt ubeskyttet sex. Hun er real og sier han kan velge om han ønsker kontakt. Hun syntes bare han fortjente å vite.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alle som ønsker abort. Jørgen kunne heller ikke tatt abort for henne. Det er begges ansvar som har hatt ubeskyttet sex. Hun er real og sier han kan velge om han ønsker kontakt. Hun syntes bare han fortjente å vite.

Ikke prøv deg engang! Hun er ute etter penger!

Skrevet

Fra spøk til revolver, jeg skjønner ikke hva som var så galt i dette, jeg. Denne mannen har da vel rett på muligheten til å ta del i ungens liv, og ungen bør jo få kjenne til den andre halvparten av sin avstamning? :)

Hvilke andre metoder er det egentlig man kan bruke for å oppspore noen om det eneste man har å oppgi er et temmelig vanlig fornavn og sted/tidspunkt for møtet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...