Gå til innhold

Gaveønske

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, av ren nysgjerrighet. Om du hadde hatt bursdag eller om det hadde vært jul - hva hadde du ønsket deg? Eller hva pleier dere å ønske dere i gaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer litt ann på hvem det er jeg ønsker meg tingene hos, men sånn til vanlig familie som foreldre og besteforeldre og sånt, så bruker jeg som oftest å ønske meg parfymen jeg bruker (siden den er veldig dyr, og det går jo litt), sminken jeg bruker (som også er veldig dyr). Forbruksvarer, med andre ord. Bruker også å ønske meg penger, fordi det er veldig praktisk siden jeg er student, og det er stadig ting jeg trenger - om noen måneder må jeg feks ha både ny vinterkåpe og nye vintersko (og jeg vil gjerne ha noe fint av kvalitet som jeg kan ha lenge, så det blir ikke billig). Men det med penger, er at jeg også kan spare det jeg vil, til det jeg vil (som designervesker, bolig, osv..). Selv om alle ikke synes det er like spennende å gi bort penger da, det er en annen sak. Men det er sårt trengt, så det tas ihvertfall i mot med stor takk fra de jeg får det fra.

Skrevet

hadde ønsket meg en minnepenn xD fordi jeg trenger det... pluss en TV og en x-box :D

Skrevet

Jeg har bursdag i november og jeg ønsker meg penger og bøker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ønsker meg veldig en fin regnfrakk, men har ikke penger til det nå.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Regnfrakk her også. En som rekker ned til knærne og med en god hette. Ogs om puster! Ellers ønsker jeg meg alltid forbruksvarer.

Skrevet

Penger, så at jeg kjøper meg det jeg vil :popcorn:

Skrevet

Gavekort på hudpleie, fotpleie el.l (siden det er noe jeg sjeldent unner meg selv)

Skrevet

Akkurat nå ønsker jeg meg ett brett til å ha inni stekeovnen. Fulgte med 1 rist, et "vanlig" brett, og et brett med kanter.. Men jeg er glad i å bake, og da er det så tungvindt med bare to brett. Det går mindre bakst på det med kanter, også når jeg skal steke ett nytt brett, så er det fortsatt varmt etter sist runde med steking.. Så det skal jeg skrive på ønskelista. Har bursdag om 1 mnd :P

Skrevet

For å være den som er kravstor; jeg ville ha ønsket meg en reise. Sier det ikke høyt, fordi det er litt for mye å ønske seg men her så kan jeg rope det høyt ut; JEG ØNSKER MEG EN REISE!

Så det så.

Skrevet

Jeg har bursdag om touker og ønsker meg:

-Gavekort på hudpleiesalong

-Gode matvarer fra f.eks Food Story eller Oliviers

-Sushiting fra Kitc´n

-Penger til New York-turen min i oktober:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...