Gå til innhold

Kort brudekjole Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt en kort kjole til bryllupet, jeg liker generelt ikke for lange kjoler.

Korte Brudekjoler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt rått! :) Og kjempefint. Endte selv opp med en lang kjole, så jeg følte meg som en disney-prinsesse... Så prøv litt forskjellige typer og merk etter hva du føler deg mest vel i.

Men korte kjoler er HOT! :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er veldig mange fine, men det kommer an på kroppsfasongen din:) Jeg syntes ikke det er veldig pent med kort kjole generelt om man har tykke legger f,eks

• Liker 3
Skrevet

Jeg er enig med deg Tropic. Den kjolen du linket til var vakker, men jeg ville aldri valgt kort kjole... men det har jo litt med smak og behag, Ts. Du blir sikkert fin!

Skrevet

Jeg ønsker meg den tradisjonelle lange brudeskjolen. Men ikke glem at det viktigste er at du selv er glad med den brudeskjolen du velger. Uansett om den skal være kort eller lang ;)

• Liker 1
Skrevet

Korte brudekjoler er kuuult! Vurderte det selv, men kleskoden i bryllupet vårt ble litt styrt av at mannen skulle ha på seg uniform, så da passet det ikke helt.

Skrevet

Jeg synes det er knalltøft. Kommer til å gå for det selv, når det blir min tur. Men det er jo også fordi jeg ikke skal gifte meg i kriken. Synes det blir litt mye med lang brudekjole på tinghuset..

Skrevet

Jeg holdt på å gå for det, men jeg gifter meg på vinteren, så da blir det litt kaldt ;)

Prøvde en sinnsyk flott en. Som var kanske stor i skjørtet. Med litt ujevnt kutt (ikke rett kant rundt om du forstår).

Hadde jeg giftet meg hadde jeg gått for den, og hatt noen skikkelig kule sko til.

Skrevet

Det er kjempekult :) Er vel blitt et ganske godt utvalg etter hvert også, og det er definitivt en kjole man husker. Skulle gjerne hatt det selv om jeg skulle gifta meg på sommeren, men kan dessverre bli litt kaldt om vinteren....

Skrevet (endret)

Jeg synes det er kjempefint med korte brudekjoler i femtitallssnitt, noe ala dette, kanskje med litt mindre vidde i skjørtet.

Minner meg om alle småpikers store idol, Malin fra Vi på Saltkråkan.. Husker den korte brudekjolen hennes var det fineste jeg hadde sett :ler: Se fra 08:00 og utover;

http://www.youtube.com/watch?v=-iW1kxZ3tQU&feature=related

Endret av Cosette
Skrevet

Det er kult, men ikke noej eg selv ville valgt.

Kusina mi gifter seg i kort brudekjole nå på lørdag, hun skal ha 50-tallstema så det blir sikkert kult :)

Skrevet

Hadde selv kort kjole, synes det er flott!

• Liker 1
Skrevet

TS her, f eks denne synes jeg er fin.

• Liker 2
Skrevet

KJØR PÅ!

Om du har leggene til det er det bare kjempefint med korte kjoler :)

Skrevet

Den var nydelig! Men hvis du skal ha noe sånt, kan det være lurt å sørge for at gjestene vet at de ikke må pynte seg så mye, ellers risikerer du at noen er mer pyntet enn deg ;)

Skrevet

I forhold til mange av de andre kjolene du linket til, synes jeg ikke denne skilte seg ut spesielt. Får heller selskapskjolevibber, enn brudekjolevibber av denne.

Skrevet

Den likte jeg også! Kunne gått for noe sånt selv, om jeg skulle giftet meg nå.

Gjest Thessie!
Skrevet

Når du skrev kort brudekjole så forventet jeg egentlig å se enda kortere kjoler. Men denne lengden er det absloutt ikke noe i veien med :)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint! :)

Personlig er jeg ikke glad i lange kjoler, og tror jeg kommer til å velge en kortere modell selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...