Gå til innhold

Kan jeg være bipolar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle der ute. Jeg vet at sikkert noen av dere har bipolar lidelse, og jeg må bare høre litt.Jeg har vært deprimert i 4år.Men innimellom har jeg lagt merke til de to siste årene at dette svinger veldig.Kusinen min mistenker at jeghar det, fordi hun har det selv.

Okei jeg skal prøve å forklare det hvordan jeg har det .Jeg tror jeg nå er inni en depressiv periode, og jeg kjenner angsten tar meg og jeg er pessimistisk og redd.

Jeg har vært i en slags manisk høy periode siden januar i år og det snudde i mai ca. la jeg merke til.hvordan la jeg merke til det ? jo , jeg har aldri vært redd for å fly før, syns faktisk det er kjempemorsomt.Nå er jeg nervøs, redd for det meste og kjemperedd for å fly, og er veldig følsom for ting som skjer negativt og negative kommentarer sårer meg.

Når jeg var i min oppstemte periode var jeg helt gira og følte meg full av energi og det boblet inne i meg og jeg var veldig glad og optimistisk.Jeg følte meg overhodet ikke deprimert.

Nå føles alt bare helt forferdelig og jeg har negative tanker og tanker om døden som streifer hodet mitt.

Jeg har en vond og ekkel klump i kroppen og hodet er full av negative tanker.

Har noen av dere hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til Mental Helse, 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsiden http://www.sidetmedord.no/ hvor du treffer mennesker som du kan prate med og få råd av. Her inne kan man ikke vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene som blir gitt.

Lykke til.

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...