Gå til innhold

Forandre utseendet


Orthia

Anbefalte innlegg

Inspirert av "glødende" tråder om silikon, er jeg nysgjerrig på hvor deres grenser går i forhold til å endre utseendet sitt. Hva er greit, og hva bør man absolutt ikke gjøre?

Sminke?

Hårfarge, permanent, extensions?

Solarium, tannbleking, -regulering?

Tatoveringer, piercinger?

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker?

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

For meg kan folk forandre på akkurat hva de vil - bare jeg selv slipper. Er fornøyd med utseendet mitt - selvom puppene nok ikke er så særlig struttende og spretne lenger.

Men det eneste jeg selv kunne vurdert å forandre var å bleke tennene - det har jeg faktisk vurdert seriøst - fordi jeg har sluttet å røyke for ett års tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av "glødende" tråder om silikon' date=' er jeg nysgjerrig på hvor deres grenser går i forhold til å endre utseendet sitt. Hva er greit, og hva bør man absolutt ikke gjøre? Jeg vil ikke diktere hva andre bør gjøre eller ikke, men svarer for meg selv.

Sminke? Sminker meg pent og ganske nøytralt.

Hårfarge, permanent, extensions? Har stripet håret litt en gang, men liker best naturlig hår fritt for kjemiske stoffer

Solarium, tannbleking, -regulering? Solarium= nei nei, tannbleking= ja, vil! men har dessverre ikke råd før om et par år.. tannregulering= håper jeg aldri trenger det, ser ikke bra ut

Tatoveringer, piercinger? Har bestemt meg for å ikke ta noen av delene, lurte på tatovering en gang, men slo det fra meg

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker? Hvis jeg fikk det dekket økonomisk, så. Hadde vært fint å få flyttet litt hud ved 3. grads forbrenning f.eks hvis det skulle skje..

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende? For all del, nei. Er kjempefornøyd med kroppen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke?

Hårfarge, permanent, extensions?

Solarium, tannbleking, -regulering?

Tatoveringer, piercinger?

Ingen problem med noe av dette over her.

Tatoveringer/piercinger syns jeg kan være pent, men alt med måte.

Kroppen gjennombora av hull eller full av tatoveringer anser jeg som mindre pent.

Hva folk velger å gjøre med sitt eget utseende skal jeg ikke blande meg borti.

Jeg syns nok det grenser til noe overfladisk å legge inn f.eks silikon når man har pupper, men bare vil ha noen større, jeg syns også det er noe på grensa å sprøyte inn Botox i en alder av såvidt over 20.

Jeg har lurt på det om det ikke er lett for at om man først tar plastiske operasjoner, at man da alltid vil finne noe man kan operere- altså aldri bli fornøyd og stadig føler en trang til å operere nye steder.

Jeg vet ikke, jeg har aldri tatt en plastisk operasjon.

Ja, jeg har da ting og tang på min kropp som kunne vært retta opp jeg også, jeg er f.eks ikke helt fornøyd med øyenbryna mine, et ørlite løft der ser jeg for meg kunne bli bra, men ville jeg lagt meg under kniven for det ?

Aldri.

Når det gjelder plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker, så er jeg ikke imot å ordne opp i det.

F.eks om man bare ønsker et vanlig, normalt utseende.

Men det er vel også noe med det at en person kan se på seg selv som stygg, mens andre ikke ser problemet i det hele tatt...

Det skal ikke være enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av "glødende" tråder om silikon' date=' er jeg nysgjerrig på hvor deres grenser går i forhold til å endre utseendet sitt. Hva er greit, og hva bør man absolutt ikke gjøre? Svarer også bare for min egen del, blander meg ikke opp i hva andre gjør.

Sminke? sminker meg diskret til vanlig og litt mer til fest, synes det er helt greit.

Hårfarge, permanent, extensions? Kunne godt farget håret, stripet det eller satt i extensions, permanent vet jeg ikke da, men det er pga smak og behag.

Solarium, tannbleking, -regulering? Solarium, for å forberede og freshe; jepp! Tannbleking: Tja, om jeg fikk ekstra masse penger. Regulering: har hatt, ville kun satt i på nytt om jeg var nødt, altså ikke for utseendets skyld.

Tatoveringer, piercinger? Tatoveringer har jeg to av, og stortrives med dem. Ønsker meg ikke piercing fordi jeg ikke synes det er veldig fint.

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker? Om jeg mister det lille jeg har av pupper (v. f.eks amming) så skal jeg ikke påstå at jeg ikke ville gjort noe med det! Hadde jeg fått forbrenninger eller annet som gjorde det viktig å normaliseres, så hadde jeg nok kunnet gjort det ja.

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende? Tjaaaa.... hadde jeg f.eks brukket nesen x antall ganger, og den var blitt skjev og hakkete og stygg, og jeg fikk tilbud om å endre det uten å betale, så hadde jeg nok sagt ja! (som i ekstreme forandringer eller hva det heter det programmet), men har ikke noe jeg ville endret på pr dags dato.

Om jeg får tunge poser over øynene med årene, så vil jeg kanskje vurdere å fjerne det, da dette gir en ett veldig tungt uttrykk og også kan slite på synet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt plastisk operasjon (dekket av det offentlige pga sykehustabbe)pga et svært stygt arr på kroppen (selv om ikke arret synes når jeg har truse på). Står i kø for å bli vurdert for brystreduksjon.

Har hull i ørene, sminker meg og striper håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sminker meg, har hull i ørene, piercing i navlen, striper håret, har tatovering på skuldern, og tar solarium en sjelden gang (for eksempel til jeg skal på julebord...). Men operere meg for å bli penere, det gjør jeg ikke!! Kunne godt tenke meg å prøve å bleike tennene en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katarine

Sminke? Selvfølgelig.

Hårfarge, permanent, extensions? Farger håret regelmessig.

Solarium, tannbleking, -regulering? Ville gjerne bleket tennene.

Tatoveringer, piercinger? Synes ikke det er pent.

Selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av "glødende" tråder om silikon, er jeg nysgjerrig på hvor deres grenser går i forhold til å endre utseendet sitt. Hva er greit, og hva bør man absolutt ikke gjøre?

Sminke?

Litt, av og til :)

Hårfarge, permanent, extensions?

Bare gøy :)

Solarium, tannbleking, -regulering?

Nei. Kanskje tannregulering hvis det hadde vært et stor problem med tennene.

Tatoveringer, piercinger?

Nei.

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker?

Nei

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende?

Nei

Vi er alle forskjellige. Vær fornøyd med den kroppen du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av "glødende" tråder om silikon, er jeg nysgjerrig på hvor deres grenser går i forhold til å endre utseendet sitt. Hva er greit, og hva bør man absolutt ikke gjøre?

Sminke?

Hårfarge, permanent, extensions?

Solarium, tannbleking, -regulering?

Tatoveringer, piercinger?

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker?

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende?

Sminke: Litt så..mer til fest.

Har farget håret, og det hadde vært artig å prøve extensions hvis jeg hadde hatt råd.

Solarium: Nei, men skal hvis fungere litt på seborreisk eksem som jeg er så heldig å ha. :(:sinna:

Tannbleking hadde vært fint om jeg hadde hatt råd.

Har en liten tatovering. :wink:

Plastisk operasjon av fysiske defekter/ skavanker: Hadde jeg hatt det jeg ser på som skavank, så ja.

Plastisk operasjon for utseende: Må inrømme at jeg innerst inne kunne tenke å få lagt inn saltvann via armhulen og under brystmuskelen. (Jeg har dager jeg ikke bryr meg, dager jeg er passe fornøyd med de jeg har og noen dager jeg synest de er små.) Ønsker ikke SVÆRE pupper, men en full B hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke?

-ja, skulle gjerne vært litt mer dristig enn jeg er nå!

Hårfarge, permanent, extensions?

-Ikke permanent, men det andre står bare på penger =)

Solarium, tannbleking, -regulering?

-Solarium styrer jeg unna -farlig, farlig :blunke: , bleke tenna skal jeg, må bare tørre å komme meg til tannlegen og ordne dem først - tannlegeskrekk. Regulering trenger jeg rett og slett ikke

Tatoveringer, piercinger?

-Nei, jeg liker heller å skille meg ut ved å IKKE ha noe

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker?

- selvfølgelig!

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende?

-ville ikke lagt meg under kniven, men kan godt tenke meg noe i overleppa så den kunne synes litt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må også si at jeg bryr meg stort sett ikke hva andre gjør, men om det ser Helt J****G ut, da må jeg innrømme at jeg reagerer litt. Det er selvfølgelig snakk om ekstreme ting, som hun som vil se ut som Nefirtiti osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke? Sminker meg aldri til daglig, men når jeg "skal på noe". ut blandt folk!

Hårfarge, permanent, extensions? Jeg farger håret for å se forskjell på hår og hud!

Solarium, tannbleking, -regulering? Tar ikke sol fordi jeg er redd for å få kreft! Er sikkert overhysterisk, men har så mange føflekker at hjeg tør ikke ta sjansen!

Jeg har hatt tannregulering og synes det er en menneskerett å få fikset på stygge tenner! Smilet er jo det første folk ser omtrent!

Tatoveringer, piercinger?Har tatovering selv, men angrer og skal få den fjernet når jeg får råd! den er så stygg...

Plastiske operasjoner av fysiske "defekter"/skavanker? Dersom noen sjeneres av sine skavanker så er de i sin fulle rett til å fikse på det!

Plastiske opeasjoner for et "penere" utseende?Tja...jeg mener at enhver må la sin egen selvfølelse bestemme! Men jeg må innrømme at jeg har litt fordommer her. Synes det er tåpelig å ta utallige ansiktsløftninger, SVÆRE pupper og fettsuging. Men det er MIN høyst private mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok litt av hvert som jeg har tenkt å endre på. Vet ikke om det noen gang kommer til å bli gjort.Alle har jo komplekser for kroppen sin,noen gjør noen med dem! Jeg har ingenting i mot personer som endrer litt her og der, så lenge DE SELV føler seg mer fornøyd og får en økt selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...