Gå til innhold

Sukker.no eller match.com?

20 stemmer

1. 1. Best av sukker.no og match.com?

• Sukker
      15
    • Match
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som spørsmålet sier; hvilken nettdatingsside foretrekker du? Og hvorfor?

Prisforskjell? Alderen på de som er der? Brukervennlighet? Positive/negative erfaringer?

Hilsen ny i nettdatingsverden :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cecilia L
Skrevet

Hipp som happ. Mulig match har større andel av eldre brukere (over 40 år)? Men jeg er ikke sikker. Synes dog Sukker er mer brukervennlig, og har en renere og penere layout. Opplevde også større andel useriøse henvendelser på match, men det kan være tilfeldig. Mange er på flere steder, greit å huske på :)

Skrevet

har snakket med noen der.... det var maaaaange som tok kontakt med en gang.. plukket ut en pers som jeg gikk ut med. var ikke min type... men en fin mulighet faktisk. men mange useriøse hendvendelser på begge steder.

Skrevet

Hva tenker dere om gutter som tilsynelatende alltid er på sukker/match?

Jeg har vært på sukker to ganger/perioder i livet mitt, og nå som jeg ble medlem for 3.gang er det mange av de som var der i de forrige periodene også.

Noen av dem kan så klart ha vært i forhold i mellomtiden, men mistenker at mange av dem må være useriøse? Hvis man har vært på sukker i 3 år sammenhengende... Varsellampene mine blinker hvertfall. Kan ikke tro at de bra fyrene der som faktisk er ute etter noe langvarig aldri finner noen.

Hva skal jeg si til dem når de kontakter meg for 3. gang? Jeg er superskeptisk til dem, og kommer aldri til å møte dem. Noen kjenner jeg faktisk igjen fra tiden min på nettby og det er sikkert 8 år siden. Samme profilbilde enda. Det er merkelig...

Spør her, så vi slipper 10 tråder om nettdating;)

Skrevet

Noen blir avhengig og noen får seg aldri noe.

Skrevet

Jeg er superskeptisk til dem, og kommer aldri til å møte dem.

Hva er da problemet?

Skrevet

Definitivt sukker. Syns den virker mer seriøs og de fleste profilene og henvendelsene der har også for min del vært mer seriøse.

Skrevet

Hva er da problemet?

At jeg sliter litt med å avvise dem.

Skal jeg bare si det rett ut... "Vil ikke snakke med deg fordi jeg syns det er rart du har vært her så lenge".

De skriver jo til meg og godt oppdradd som jeg er svarer jeg.

Skrevet

At jeg sliter litt med å avvise dem.

Skal jeg bare si det rett ut... "Vil ikke snakke med deg fordi jeg syns det er rart du har vært her så lenge".

De skriver jo til meg og godt oppdradd som jeg er svarer jeg.

Vel, hvis vi ser helt rasjonelt på det; så kaster jo du bare bort den andres og din egen tid når du svarer noen som ikke er aktuell å møte.

Skrevet

Vel, hvis vi ser helt rasjonelt på det; så kaster jo du bare bort den andres og din egen tid når du svarer noen som ikke er aktuell å møte.

Ja, jeg får vel bli litt mer "arrogant" enn jeg egentlig ønsker da. Føles feil å ikke svare når noen skriver hyggelige brev, men helt ærlig vil jeg ikke møte de som jeg har sett der i "100 år" eller som bor veldig langt unna.

Skrevet

Ja, jeg får vel bli litt mer "arrogant" enn jeg egentlig ønsker da. Føles feil å ikke svare når noen skriver hyggelige brev, men helt ærlig vil jeg ikke møte de som jeg har sett der i "100 år" eller som bor veldig langt unna.

Rasjonell heter det.

Skrevet

Kan du ikke bare skrive "Takk for et hyggelig brev. Dessverre er jeg ikke interessert" Det er et høflig avslag. :)

Skrevet

Kan du ikke bare skrive "Takk for et hyggelig brev. Dessverre er jeg ikke interessert" Det er et høflig avslag. :)

Problemet er vel egentlig bare det at en del tar ethvert svar som vist interesse.

Skrevet

Problemet er vel egentlig bare det at en del tar ethvert svar som vist interesse.

Det er sant. Men hvis TS føler det vanskelig å ikke svare, så er jo dette et greit svar. Så kan hun heller la være å svare på eventuelle svar som kommer etter dette.

Skrevet (endret)

Det er sant. Men hvis TS føler det vanskelig å ikke svare, så er jo dette et greit svar. Så kan hun heller la være å svare på eventuelle svar som kommer etter dette.

Joda, men det absolutt mest effektive er faktisk å ikke svare i det hele tatt. Det kan selvfølgelig føles uhøflig, men problemet er altså at man fort ikke blir kvitt folk man har svart (vist interesse for).

Dessuten er det ingen logisk grunn til at man skal svare noen man ikke er interessert i. Annet enn å prøve å være høflig. Som altså ikke alltid er så smart.

Her snakker jeg altså om når man skal finne ut av en eventuell romantisk interesse, og ikke vanlige samtaler.

Endret av Steinar40
Skrevet

Et lite "problem" (egentlig ikke, men spent på hva dere syns).

Er en fyr der som ALDRI gir seg. Ble "kjent" med han for 5 år siden (da på Nettby/Blink, husker ikke helt). Traff han og han skremte meg milevis vekk. Jeg var da veldig uerfaren, ung og naiv og han prøvde presse meg til sex bl.a. Han har skrevet gjevnlig i alle disse 5 årene og jeg har ignorert han totalt hver gang.

Nå begynner han på Sukker også, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Altså, føler meg ikke trakkassert (foreløpig), men det irriterer meg at visse folk ikke tar et klart hint. 5 år med ignoering er vel et tydelig nei!?

Bør jeg fortsette å ignorere han eller skrive noe skarpt tilbake. I så fall hva? Jeg pleier ikke være slem mot folk, men han der få fram djevelen i meg :lur:

Utholdende type, det skal han ha :filer:

Skrevet

Er en fyr der som ALDRI gir seg. Ble "kjent" med han for 5 år siden (da på Nettby/Blink, husker ikke helt). Traff han og han skremte meg milevis vekk. Jeg var da veldig uerfaren, ung og naiv og han prøvde presse meg til sex bl.a. Han har skrevet gjevnlig i alle disse 5 årene og jeg har ignorert han totalt hver gang.

Nå begynner han på Sukker også, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Altså, føler meg ikke trakkassert (foreløpig), men det irriterer meg at visse folk ikke tar et klart hint. 5 år med ignoering er vel et tydelig nei!?

Bør jeg fortsette å ignorere han eller skrive noe skarpt tilbake. I så fall hva? Jeg pleier ikke være slem mot folk, men han der få fram djevelen i meg :lur:

Det beste er faktisk bare å ignorere ham. Er ikke så veldig godt kjent med sukker, er det ikke mulig å blokkere ham da? Da får du vel ikke se meldingene han skriver, og vips så er han ute av verden. :gjeiper:

Skrevet

Det beste er faktisk bare å ignorere ham. Er ikke så veldig godt kjent med sukker, er det ikke mulig å blokkere ham da? Da får du vel ikke se meldingene han skriver, og vips så er han ute av verden. :gjeiper:

Ikke så kjent med sukker helt enda jeg heller (nybegynner:p), men er sikkert noen blokkeringsmuligheter ja.

Fikk litt lyst å skrive "Sorry, du skremte meg milevis vekk sist gang, så er IKKE interessert", men ignorering er kanskje bedre "hevn" enn hissig svar :P

Innpåsliten type, og han bor i samme by som meg også. Rart han ikke har startet å stalke meg på jobb eller noe :filer:

Skrevet

Ikke så kjent med sukker helt enda jeg heller (nybegynner:p), men er sikkert noen blokkeringsmuligheter ja.

Fikk litt lyst å skrive "Sorry, du skremte meg milevis vekk sist gang, så er IKKE interessert", men ignorering er kanskje bedre "hevn" enn hissig svar :P

Innpåsliten type, og han bor i samme by som meg også. Rart han ikke har startet å stalke meg på jobb eller noe :filer:

Det er ingenting som er verre enn ignorering. Du kan jo tenke deg at noen er sure på deg, ville du ikke heller at de skulle skrike ut eder og galle til deg fremfor å ignorere deg? :fnise:

• Liker 1
  • 8 år senere...
Skrevet
På 4.9.2011 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Nettby døde ut i 2011 eller noe..

Anonymkode: 5b75a...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...