AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Har nettopp kjøpt en pakke med 2kg kyllingvinger, skal porsjonere dem og legge dem i fryseren, men de er så dypfryst at jeg ikke får det til uten å måtte sitte og vente til de blir litt mindre sammenfryste. Går dette bra? Hvor lenge kan jeg vente? Har allerede ventet i snart en time...HJELP!
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Har nettopp kjøpt en pakke med 2kg kyllingvinger, skal porsjonere dem og legge dem i fryseren, men de er så dypfryst at jeg ikke får det til uten å måtte sitte og vente til de blir litt mindre sammenfryste. Går dette bra? Hvor lenge kan jeg vente? Har allerede ventet i snart en time...HJELP! Smell pakken hardt i kjøkkenbenken noen ganger, så løsner en del av dem av det ytterste laget. Slik fortsetter du til du kan bende av de siste med hendene.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Prøvde på det men jeg har kanskje ikke like mye kraft i hendene mine til det, men nå begynner de å løsne litt i alle fall. Takk
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 Prøvde på det men jeg har kanskje ikke like mye kraft i hendene mine til det, men nå begynner de å løsne litt i alle fall. Takk Du får det nok til. Det er dumt at kyllingvinger ikke blir pakket i mindre porsjoner for seg og ikke bli sammenklistret i en haug.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Nå er alt fikset :D Ja litt dumt, men ikke så dumt at det kun kostet ca 40,- for 2kg, passer bra til meg som er fattig student :D
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Nå er alt fikset :D Ja litt dumt, men ikke så dumt at det kun kostet ca 40,- for 2kg, passer bra til meg som er fattig student :D Det var rimelig! Har du vært i Sverige og handlet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå