Gå til innhold

Porsjonere dypfryste kyllingvinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt en pakke med 2kg kyllingvinger, skal porsjonere dem og legge dem i fryseren, men de er så dypfryst at jeg ikke får det til uten å måtte sitte og vente til de blir litt mindre sammenfryste. Går dette bra? Hvor lenge kan jeg vente? Har allerede ventet i snart en time...HJELP!

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe?

Gjest Eurodice
Skrevet

Har nettopp kjøpt en pakke med 2kg kyllingvinger, skal porsjonere dem og legge dem i fryseren, men de er så dypfryst at jeg ikke får det til uten å måtte sitte og vente til de blir litt mindre sammenfryste. Går dette bra? Hvor lenge kan jeg vente? Har allerede ventet i snart en time...HJELP!

:sjenert:

Smell pakken hardt i kjøkkenbenken noen ganger, så løsner en del av dem av det ytterste laget. Slik fortsetter du til du kan bende av de siste med hendene.

Skrevet

Prøvde på det men jeg har kanskje ikke like mye kraft i hendene mine til det, men nå begynner de å løsne litt i alle fall. Takk :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Prøvde på det men jeg har kanskje ikke like mye kraft i hendene mine til det, men nå begynner de å løsne litt i alle fall. Takk :)

Du får det nok til. Det er dumt at kyllingvinger ikke blir pakket i mindre porsjoner for seg og ikke bli sammenklistret i en haug.

Skrevet

Nå er alt fikset :D Ja litt dumt, men ikke så dumt at det kun kostet ca 40,- for 2kg, passer bra til meg som er fattig student :D

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå er alt fikset :D Ja litt dumt, men ikke så dumt at det kun kostet ca 40,- for 2kg, passer bra til meg som er fattig student :D

Det var rimelig! Har du vært i Sverige og handlet? :ler:

Skrevet

Nei var ukestilbud på Coop Obs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...