Gjest Paff Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er på jakt etter en kul elektrisk adventstake. Mamma har en hjemme som hun kjøpte for et par år siden men jeg finner ikke make. De jeg har sett (bortsett fra de "gammeldagse" i tre eller messing) er i sort plast til 99,-. Noen som har sett noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 De har flotte svarte i smijern på Mesterlys, Skeidar og lignende butikker. Skikkelig fine og ganske dyre..Ca 500-600 kroner. Men da får man hvertfall en stake ikke alle andre har. Smurfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 29. november 2003 #3 Del Skrevet 29. november 2003 Takk for tips Smurfa! Så det ikke før nå, og jeg kjøpte tidligere i dag... Etter å ha kikket i mange butikker den siste uken fant jeg den kuleste på Clas Ohlson til (hold dere fast) 10 kroner!!! Den er i hvit plast enkelt og buet med en rekke lys. Poenget er designet som er veldig kult og perfekt til stuen vår. Jeg er sikker på at hvis jeg sier jeg har kjøpt den på Inside (el lign. designbutikker) så tror folk meg!! Vel, kanskje forandrer jeg mening om noen dager men nå i kveld ser den super ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #4 Del Skrevet 29. november 2003 Hva mener du med adventsstake? Slik med 4 lys (som man tenner hver søndag, eller tenker du på slik "trekantet" lysestake med 7 (vanligvis) lys? Er vel kun den med 4 som heter adventsstake. man hva heter da den man pleier å ha i vinduet med 7 lys??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 man hva heter da den man pleier å ha i vinduet med 7 lys??? :o Folkestake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå