Gå til innhold

Noen som ser på Dr. Phil nå?


Gjest frøken am

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg ser ikke på ham nå, men jeg er ofte perpleks når det gjelder hans programkonsept. Hva skjer akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde akkurat på, men skjønner ikkehelt hva som har skjedd? Er det noen som har brent ei jente levende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

http://www.angelfire.com/in3/shandasharerwebsite/

Beklager dårlig link, er på iPhone.

Fire tenåringsjenter som torturerte og ødela en tolv år gammel jente en hel natt før de tente på henne før hun døde.

Blir perpleks her nå ja, kan man si.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Shanda_Sharer

Gud bedre.

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er helt grusomt!

og etter de hadde brent henne dro de på McDonalds og spiste frokost og køødda med at hun lignet på de brente pølsene de hadde

KVALMT OG FORKASTELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Hadde vært interessant å vite hvordan hjernen og tankene deres fungerer.

Klart noe er galt med dem, men likevel...hvordan klarer de å gjennomføre noe sånt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å vite hvordan hjernen og tankene deres fungerer.

Klart noe er galt med dem, men likevel...hvordan klarer de å gjennomføre noe sånt!

Mhm, hun som soner livstid hadde jo sagt at hun visste hun kom til å drepe noen og sone resten av sitt liv i fengsel, fordi hun ville se hvordan livet ble borte i øynene på et menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Mhm, hun som soner livstid hadde jo sagt at hun visste hun kom til å drepe noen og sone resten av sitt liv i fengsel, fordi hun ville se hvordan livet ble borte i øynene på et menneske...

Jeg forstår noe om hvordan hjernen fungerer, og at man kan være så avkuttet fra div. følelser og tanker og folk opplever traumer og kutter av virkeligheten osv osv, men likevel er det vanskelig å "wrap my head around it".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det som var værst var at søsteren var så ødelagt. hun var jo bare sint stakkars. ikke klart å kome seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...