Gå til innhold

pillepopper


meesah

Anbefalte innlegg

jeg føler meg skikkelig dum. jeg må ta jern (har jernmangelanemi), multivitaminer, levaxin (for stoffskiftet), har angstdempende, og tar b12 injeksjoner.

jeg føler meg som en gammel kjerring!!

Noen som er gode på kosthold her? Når det gjelder jernet mitt, er det ikke så mye å gjøre, da det har vært lavt siden tidlig i tenårene, og det synker så fort jeg slutter på jerntabletter uansett hvor mye grønt jeg spiser.

min største last er kaffe, the occational cigarette (røyker ikke fast), og sjokkis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahha jo jeg skjønner følelsen. Jeg har enda flere tabletter jeg tar enn deg :P

Min last er kaffe også.OG sjokolade.. :jepp:

Eneste jeg ikke har likt som deg,jeg føler meg ikke dum.

At en har en kropp som ikke virker helt som alle andres,kan du da ikke noe for og ikke skam deg over slikt! Livet er for kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg skikkelig dum. jeg må ta jern (har jernmangelanemi), multivitaminer, levaxin (for stoffskiftet), har angstdempende, og tar b12 injeksjoner.

jeg føler meg som en gammel kjerring!!

Noen som er gode på kosthold her? Når det gjelder jernet mitt, er det ikke så mye å gjøre, da det har vært lavt siden tidlig i tenårene, og det synker så fort jeg slutter på jerntabletter uansett hvor mye grønt jeg spiser.

min største last er kaffe, the occational cigarette (røyker ikke fast), og sjokkis..

Vår primære jernkilde er kornprodukter, med kjøtt som en god sekundær jernkilde. Du skal spise veldig mye grønt for å få dekket opp for jernbehovet.

Så beste rådet for å få opp jernlageret ditt, er å spise gode kornprodukter og rødt kjøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår primære jernkilde er kornprodukter, med kjøtt som en god sekundær jernkilde. Du skal spise veldig mye grønt for å få dekket opp for jernbehovet.

Så beste rådet for å få opp jernlageret ditt, er å spise gode kornprodukter og rødt kjøtt

Ved å spise kornprodukter i tillegg til grønnsaker, får du også i deg nok vitaminer, og slipper multivitaminene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...