Gå til innhold

Fantaserer om syke ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når skal du fortelle oss om de syke fantasiene dine? :popcorn:

Hehe, så du syntes ikke det var litt sykt engang?

Jeg tror heller ikke det nødvendigvis har noe med vond barndom å gjøre (?) Selv har jeg ikke hatt det, eller opplevd noe vondt (sånn utenom det vanlige).

Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker slik, men det er en lettelse at det er litt vanlig.

Katten: Jeg leste dagboken din, likte det :) Særlig den første. Du er flink til å skrive. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg den du spurte, men nei, det var ikke spesielt sykt. Jeg finner det litt uskyldig og romantisk - men mener ikke å bagatellisere lystene og følelsene dine.

At noen tar kontroll over deg, holder deg nede og gjør akkurat som han vil ... Det er en berusende, deilig følelse. Jeg kan noen ganger være så redd at jeg ikke hører annet enn mine egne hjerteslag, men under alt ligger tilliten og tryggheten som et solid fundament. Da kan slike ting som du fantaserer om - og mer til - gjennomføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som har noen dere kan gjøre sånne ting med. Og som dere ikke trenger være redd for at går for langt, men, egentlig er jo det litt spennende også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig fantasi, som kan omsettes til virkelighet ved hjelp av playrape med kjæresten! :D Digger når kjæresten "voldtar" meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir slått, spyttet på, tatt kvelertak på, bundet og alt mulig nesten hver gang vi har sex (ikke alt på en gang da)... :lur: Synes ikke jeg er syk i det hele tatt! Og vi er i avstandsforhold, så vi har jo ikke sex så ofte. :ler: Når vi en gang skal bo sammen blir det nok litt mer uskyldig sex også. ;)

Anbefaler deg også å bli medlem av smil-norge.no, om ikke annet for å finne mer info, treffe likesinnede, og se at du er veldig normal... ;) Jeg kan også ta kontakt med deg hvis du oppgir nick. Var der inne jeg fant kjæresten min for flere år siden, men siden funker også greit om man bare er nysgjerrig. Kanskje du og kjæresten kan leve ut noen fantasier, eller kanskje det bare vil hjelpe deg med å bli komfortabel på dine egne fantasier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen, klarer ikke å slutte å tenkte på ting som dette. Jeg sovnet etter jobb idag, og hadde den sykeste drømmen. Sikkert et resultat av at jeg tenker så mye på dette.

Dere som har prøvd ting som jeg forteller om; hvordan var det? Likte dere det? Var det noe negativt? Og hva har dere prøvd?

Skal ta en titt på smil-norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - du har jo et relativt stort dilemma her.

Om du nå er sammen med en som overhodet ikke er interessert i deler av det du beskriver her er han iallefall ikke interessert i å delta i en playrape e.l.

Og da er det jo lite poeng i å oppsøke smil og liknende.

Jeg personlig har ikke hatt tilsvarende fantasier - nok fordi jeg har folk nær meg som faktisk har blitt voldtatt, og jeg klarer dermed ikke knytte følelsen av tvang til noe seksuelt og opphissende(altså, avtalt leketvang selvsagt.....).

Jeg kan godt fantasere om varianter av dominanse og tendenser til leketvang(jeg er jo da helt frivillig med i fantasien, prøver ikke å komme med unna), men ikke gjennom playrape eller smertefulle ting.

Jeg får eksempelvis fort panikkfølelse dersom noen ligger oppå meg samtidig som armene er låst, og kunne ikke likt at noen gravde hodet mitt nedi madrass/la hånden over ansikt og munn.

Men spytting og å bli dratt litt i håret derimot har jeg oppdaget en klar positiv sans for.

Du sier jo at du i fantasien også har avtalt dette på forhånd - eller at det iallefall er slik du ønsker gjennomføre det.

Jeg tror det er en overdrivelse at mange kunne tenke seg å gjøre det, men det finnes folk.

Endel kvinner vil selvsagt ikke ville gjennomføre en slik setting, og endel menn vil føle seg ukomfortabel med å både dominere og leketvinge kjæresten.

Andre vil elske det - og klarer fint å skille mellom reell tvang og avtalt tvang mellom to samtykkende mennesker.

Dessuten; er det så farlig å prøve noe for så å finne ut at man ikke likte det? Sålenge vedkommende respekterer et kodeord så vil man jo maksimalt føle et midlertidig ubehag - hvorpå vedkommende straks slutter. Skulle noen panikkfølelser dukke opp av diverse grunner kan man snakke om det etterpå og konkludere at det ikke passet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...