Gå til innhold

Fantaserer om syke ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, dette kommer til å høres drøyt ut, men har aldri turt å snakke med noen om dette, og føler meg så fanget som går med disse tankene inni meg.

Har en kjæreste, og vi har sex, helt vanlig sex vil jeg tro. Vi gjør aldri noe på kanten, eller prøver noe nytt. Alltid det samme, virker som det er nok for han. Jeg liker det også såklart. Men for å være helt ærlig tenner han ikke meg så veldig.

Det er andre gutter også som har gitt utrykk for at de liker meg, eller flørter med meg. Er aldri noe problem, sier bare at jeg er oppptatt også er det en hyggelig tone oss imellom.

Men noen ganger tenker jeg på ting jeg ville gjort med noen av disse guttene, og det jeg tenker på er ting som.. uff dette er litt flaut :sjenert:

At de tar tak rundt halsen min, holder meg fast i håret, holder hendene mine mens jeg prøver å dytte de vekk. Det er så sykt, for det er jo det føles noen ganger som jeg fantaserer om en voldtekt. Og det er jo forferdelig :tristbla:

En gang snakket jeg med en gutt som var litt intressert i meg om sex. Sånn helt åpent. Da sa han ting han ville gjøre med meg, og jeg tenkte på det i lange tider etterpå. Det var ting som at han klappet til meg, og ja vil egentlig ikke gå inn på resten, for det var ganske groteskt. Hva er galt med meg som tiltrekkes av slike ting? Jeg VIL virkelig at noen skal holde meg fast og "tvinge" meg til sex... Blir redd av hva jeg tenker noen ganger, og hvor langt jeg drar det når jeg først begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, du er overhodet ikke alene om slike fantasier.

Hvor langt du velger å gå i å leve dem ut er helt opp til deg, det viktige er at du har en partner som respekterer det når du ønsker å stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig. Det er ikke sykt. Husk at fantasier og virkelighet er to helt forskjellige ting. Jeg fantaserer helt klart om ting jeg aldri kommer til å gjøre IRL.

Og om du vil, går det an å leke det, med en partner du stoler 100% på og hvor dere avtaler kodeord slik at det slutter med en gang du vil at det skal slutte (sier kodeordet).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dominant sex og playrape er veldig utbredt og normalt.

Jeg gjør slikt som du beskriver, og mere til :lur: , med fruen. Du kan jo prate med kjæresten din at det er noe du vil teste ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min elsker å dra meg i håret, piske/klapse på baken og holde meg fast. Synes det er moro jeg også :D Så lenge man bare leker er det jo ikke noe problem, er det vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig! Jeg fantaserer ofte om voldtekt og å bli innesperra, holdt til fange og at masse ekle og slemme folk har sex med meg. Det betyr jo virkelig ikke at jeg har lyst til å oppleve det på ordentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg foreslår at du blir medlem av smil-norge.no. Der er jeg (dog under anet nick) og der vil du møte mange likesinnede.

det er absolutt ingenting galt med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at tankene er skremmende når man får dem første gangen. Selv har jeg gått mange runder med meg selv for å rydde opp i hodet mitt og akseptere hva det er jeg faktisk liker.

Men det er ikke noe galt med deg som gjør at du tenker sånn. Og det er ikke sikkert at du i virkeligheten tenner på alt du fantaserer om. Det gjør i alle fall ikke jeg. Noe er bare for mørkt og skremmende til at jeg ønsker å oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er jo godt å høre at flere også tenker slik da. Selv om jeg har vanskelg for å se for meg at det er normalt. Føler meg passe syk og unormal.

Uansett, så hadde nok ikke kjæresten min blitt med på dette, har sagt litt av det jeg tenker til han, veldig mild versjon, og han syns det er veldig rart, og greier ikke å skjønne at jeg kan like noe sånt. Han syns det er veldig merkelig, og han er dessuten ikke så opptatt av sex i utgangspunktet.

Når jeg tenker på disse tingene, er det en veldig maskulin mann som gjør disse tingene med meg, som er veldig sikkert på alt han gjør. Ofte når jeg tenker på dette har personen også på seg en maske, men jeg vet alltid hvem som er under da. Vet ikke helt hvor jeg får alt dette fra. En gang så jeg på en film med en jente som var kidnappet, og bundet fast, kidnapperen var forelsket i henne, på en syk måte, hun var bundet fast og han tok på henne, tok av henne klærne sakte, og voldtok henne, hun prøvde hele tiden og vri seg unna. Dette tente meg noe helt sykt, tenker fortsatt ofte på denne scenen.

I fantasiene er det jo ikke slik at mannen ønsker å voldta meg, eller være slem, men han er så forelsket i meg at han bare må, ikke klarer og holde tilbake lenger.

:sjenert:

Hvordan kan dette være normalt? En gang for lenge siden kom jeg inn på dette med en venninne, hun sa bare "oookeeeiii" og ville ikke høre om det. Syntes det var rart at jeg tenkte sånn.

Selvsagt er det noe jeg skulle ønske kunne utføres på ekte. Hele tingen går vel ut på at jeg ikke har kontroll, men samtidig har jeg det, for jeg vet at det bare skjer ting jeg egentlig vil, og ikke noe smertefult (eller noe, men bare som jeg vil). Finnes det menn som også tenner på ting som dette? Som ville ha gjort det med meg? jeg tror at jeg i virkeligheten tenner på ihvertfall mye av det jeg tenker, på en måte håper jeg det. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dominant sex og playrape er veldig utbredt og normalt.

Jeg gjør slikt som du beskriver, og mere til :lur: , med fruen. Du kan jo prate med kjæresten din at det er noe du vil teste ut? :)

Fruen her heldig :)

Hva mer er det du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen..bli med på smil-norge.no, så sender du meg pm her inne om hvilket nick du har valgt, så tar jeg kontakt med deg der. Der er det mange likesinnede som liker både mildere og hardere ting enn det du har nevnt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruen her heldig :)

Hva mer er det du gjør?

Du finner en del beskrevet i dagboken min. Link i signaturen.

Utover det virker det som om det du (går ut fra at du er TS) beskriver, scenen og fantasiene, er veldig typisk for voldtektsfantasier/veldig dominant sex. Helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

At de tar tak rundt halsen min, holder meg fast i håret, holder hendene mine mens jeg prøver å dytte de vekk. Det er så sykt, for det er jo det føles noen ganger som jeg fantaserer om en voldtekt. Og det er jo forferdelig :tristbla:

Jeg VIL virkelig at noen skal holde meg fast og "tvinge" meg til sex... Blir redd av hva jeg tenker noen ganger, og hvor langt jeg drar det når jeg først begynner.

Når skal du fortelle oss om de syke fantasiene dine? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Jeg tenker at mennesker med slike lyster har opplevd et eller annet vondt som barn.

Mulig jeg tar feil

So what? Men jeg tror du tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...