Gå til innhold

Et offer for baksnakking og rykter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en dame som har det veldig bra!

Jeg har den beste mannen i verden, en nydelig datter på 2år og en liten gutt i magen!

Det har ikke alltid vært sånn!

Oppveksten var litt spesiell, med alkoholikere og pillemissbrukere som foreldere, mye vold og redsel! Da jeg flyttet hjemmifra som 16åring trodde jeg livet skulle bli bedre...

Jeg møtte en gutt som var mye eldre enn meg og jeg flyttet inn hos han.

Det viste seg fort at det skulle jeg ALDRI ha gjort!!!

Han misshandlet katten min, slo meg, voldtok meg (ofte), prøvde å drepe meg og truet med å drepe familien min hvis jeg gikk fra han!

Endelig en dag ble han lei og fant seg ei annen stakkars jente, sparka meg på dør og da var det rett hjem til mamma igjen....

Etter en stund møtte jeg min nåværende samboer og vi har vært sammen i 7år og jeg kunne ikke hatt det bedre!

For ca 1 år siden hadde jeg drømme jobben, med gode kolegaer og en fantastisk sjef!

En dag begynte det ei ny på jobben, hu var veldig ålreit og vi ble fort venner privat også!

Jeg viste at hu synes det var urettferdig at jeg hadde den stillingen jeg hadde uten å ha noe utdannelse. Hun hadde utdannelsen, men sjefen sa jeg var den som kunne det best!

Etter at sjefen fikk sagt det startet det hele....

En kveld var vi på fest sammen, hun introduserte meg for en kompis og stakk.

Jeg pratet litt med han, så gikk jeg tilbake til alle de andre.

Hun ga han nummeret mitt og sa til han at jeg var veldig intrisert!

Han er ikke helt go stakkar, har aldi vært borti no dame og er kjent som å være innpåsliten!

Dagen etter tikka det inn med smser, jeg sa jeg hadde type og ikke var itr. , han ga seg ikke!

Han fortalte moren sin at han hadde fått seg kjæreste, hun ble over lykkelig og kom på min jobb for å møte meg!

Jeg fikk fortalt at det ikke stemte og at jeg har familie og er lykkelig med det!

Hun ble fly forbanna (på meg) og stormet ut!

Noen dager senere startet ryktene om jenta på den lokale resauranten som er utro mot mannen sin og er den srørste hora i Norge!

Kolegaer, venner og familie begynte å spørre hvordan jeg kunne gjøre no sånt mot samboeren min....

På en jentefest ble jeg direkte ned kjefta av alle vennindene mine, som var skuffa over hvor dum og slem jeg kunne være!

Samboeren min spurte hva som egentlig skjedde, jeg satte meg ned og fortalte han alt.

Han var den eneste som trodde meg!

Jeg var jo bare på jobb og hjemme sammen med familien min, hvis jeg skulle vært utro måtte det vært på de 5 min det tar å kjøre hjem fra jobb...

Ellers var det ingen bevis kun rykter!

All mobbinga og ryktene var tungt for meg og jeg gikk på en psykisk smell!

Jeg mista jobben og alle vennene mine....

Jeg er fortsatt sykemeldt og låser meg inne!

Jeg går til psykolog, men hun er mest opptatt av barndommen...

Jeg har det veldig kjipt om dagen og vil helst flytte laaangt herifra!!!!

Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få det litt bedre og få tilbake hverdagen på???

Mvh

innestengt og ensom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+

En gang jeg var på byen med noen venninder, påstår de at de så meg møte en mann de ikke viste hvem var og jeg ble med han hjem!

Den mannen var min mann!

Han var også på byen med noen venner og vi møttes og tok bussen hjem sammen!

Det går også rykter om at barnet jeg har i magen ikke er hans!

Det er veldig sårende!!!

Når jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ALDRI har vært utro mot min samboer!

Skrevet

Ikke vis at du bryr deg.

Du kan ikke kontrollere hva andre sier om deg.

(Mange har ment og sagt ting om meg også, og jeg kan ikke bry meg om det, da blir jeg gal.)

Heldigvis er stormen over for meg, den har vart i mange år. Og personen som har satt alt igang, har fått seg en smekk. Det blir slik for alle. Det kalles kharma.

Jeg har sagt minst mulig, og de som har hatt mest å si om saker og ting, har sett og erfart at det er ikke slik det er fremstil likevell. Nå snakker de om den personen som snakket og løy om meg. Og har funnet ut at det er løgneren som ikke er riktig god.

Jorden er rund, det du sier eller gjør kommer tilbake til deg.

Amen

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...