Gå til innhold

Tequila eller hvitvin?

Tequila eller hvitvin?  

22 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du på vorspill av tequila og hvitvin?

• tequila
      4
    • hvitvin
      18

Fremhevede innlegg

Gjest dunebuggy
Skrevet

Jeg synes av og til at tequila er en forbløffende god drikk, selv om jeg som oftest lar den flaska stå. Det er salt, tequila og sitron. Men er tequila egentlig en akseptert vorspil shot, eller blir den utkonkurert av hvitvin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går ofte galt om man drikker tequila på vors, synes det passer seg bedre på byen. kan ikke sitte i ro og drikke tequila, er nødt til å være i bevegelse!

Skrevet

Tequila er nok fint dersom du har tenkt å bli hjemme etter vorspielet. ;)

Skrevet

Tequila på vorspiel hadde ikke gitt meg en god dagen derpå, i hvert fall. :fnise:

Gjest dunebuggy
Skrevet

Jeg føler jeg våkner av tequila, at jeg på en måte blir veldig energisk.

Skrevet (endret)

Kommer helt ann på. Er alternativene enten hvitvin eller tequilashots velger jeg helt klart hvitvin. Men, sleng derimot tequilaen oppi et glass med appelsinjuice foretrekker jeg det over de fleste andre ting :jepp:

Endret av Shoes
Skrevet

Har hatt noen suksessfulle Tequilavorspiel, men dette forutsetter at man er flere som drikker det (gjør litt mer ut av det) og man er klar over at det er sterke saker (dvs man tar de ikke for tett og stopper i tide).

Men nå tror jeg at jeg hadde foretrukket hvitvin... Så jeg vil si det kommer helt ann på hva slags vorspiel du skal på.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg anbefaler virkelig ikke å drikke tequila på vors. Det kan få fatale konsekvenser.

Joda, man kvikner til og blir energisk, også blacker man ut og gjør usannsynlig mye tåpelig.

Rødvin er tingen :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Ville aldri ramlet meg inn å shotte tequila på vorspiel. Da hadde jeg aldri kommet meg noe sted etterpå :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg shotter neste alltid tequila på vors, synes det fungerer helt strålende. Har aldri fått blackout eller gjort verre ting en jeg gjør på en "vanlig" bytur. Stort sett drikker jeg også andre ting, men det er gøy men en real tequilakveld noen ganger også :)

Men en gang ble jeg dårlig etter to shotter og en rusbrus, så det ble til at jeg spydde og sovnet klokka 21 :fnise:

Hvitvin er jeg ikke så glad i, så jeg ville vel uansett valgt tequila.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...