Gå til innhold

Finnes det noen chattesider uten griser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, som spørsmålet sier, finnes det noen norske chattesider uten bare griser?

Jeg er nattedyr og liker å chatte. Når Facebook- og msnkontaktene mine sover, går jeg gjerne på sider som chat.no. Noen starter med grisesnakket med en gang, andre venter litt. I går snakket jeg hyggelig med en fyr i 1 time, så må han så klart komme med sex-spørsmål. Ikke flørtende, men bare ekkelt.

Finnes det ikke normale gutter som ikke føler behovet for å skremme bort jenter med grisesnakk før de vet navnet dems? :sjenert: Jeg skjønner jo behovet, men strategien er særdeles "trykke på rødt kryss i hjørnet"-framkallende.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nattedyr og liker å chatte. Når Facebook- og msnkontaktene mine sover, går jeg gjerne på sider som chat.no. Noen starter med grisesnakket med en gang, andre venter litt. I går snakket jeg hyggelig med en fyr i 1 time, så må han så klart komme med sex-spørsmål. Ikke flørtende, men bare ekkelt.

Finnes det ikke normale gutter som ikke føler behovet for å skremme bort jenter med grisesnakk før de vet navnet dems? :sjenert: Jeg skjønner jo behovet, men strategien er særdeles "trykke på rødt kryss i hjørnet"-framkallende.

Det er litt trist, husker når jeg var yngre, så var venninnen min ufattelig umoden i forhold til meg så satt jeg der litt for å se om det fantes noen som var hyggelige å snakke med. Fant ÈN!!! Men kun EN!!! Og vet aldri hva han hadde gjort hvis vi faktisk møttes slik han foreslo. Så om han var så grei som han virket får jeg aldri vite.

Folk er perverse........ Spesielt på nattestid tydeligvis... :P

Skrevet

Kan ikke skjønne at det ikke finnes noen sider med normale folk. Gutter flest er jo ikke så dumme og perverse... Alle er liksom samlet på ett sted >.<

Er så koselig å chatte! Men når det går max 10 min før "bh-størrelse?", "lysten på noe?", "se meg r*nke på cm?" kommer opp blir jeg oppgitt. Opplever aldri at gutter spør om sånne ting ellers, så dette er ikke vanlige gutter. Lurer på om de noen gang får napp på den måten :fnise:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg viste ikke at Griser kan skrive

De skjuler noe for oss mennesker....Pass på snart kommer invasjonen av grisene

Skrevet

Faktisk opplevd at chatter der det på en måte er tillatt med grisesnakk (voksenchatter med andre ord) er mye mindre sexfikserte enn de der det liksom ikke er lov.

Såfremt siden har bra ignoreringsmuligheter såklart, drittsekker dukker opp overalt. Men der de bare kan logge ut og inn igjen så er blokkeringen opphevet er av (forståelige) grunner verre enn de med en velfungerende versjon. Der er de ofte så redd for å bli blokkert og evt. utestengt at de oppfører seg veldig pent, for det meste.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg viste ikke at Griser kan skrive

De skjuler noe for oss mennesker....Pass på snart kommer invasjonen av grisene

Så morsom du er!

Gjest Eurodice
Skrevet

Det skal godt gjøres, tror jeg. Jeg er på et par dating/chattesider. Profilene kan være så flotte og seriøse som bare det, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg får mail av typen "hei sexy", "du ser deilig ut" og annet som jeg ikke vil skrive. Jeg har en fyldig, seriøs, sannferdig profil og ikke utfordrende bilder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...