AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 http://www.smaalenene.no/nyheter/article5567651.ece Jeg blir så FORBANNA. Hvorfor sier loven i Norge at man skal få 21 år fengsel for drap, når en stortsett aldri virkelig får 21 år? I dette tilfellet skjøt drapsmannen vennen sin, fordi han ble provosert da vennen (Stig) spendte bein på nevøen til drapsmannen. Drapsmannen slår han med en lommelykt så han besvimer, sier at han skal skyte han, med skarpt, løper opp trappen, henter skytevåpnet og skyter vennen som allerede ligger nede. Helt klart overlagt, men som så mange andre skylder han på at han ikke husker noe pga alkoholen. Selv om han erkjente dette fra første stund, hva annet kunne han gjort, så er dette et kaldt og blodig drap, og hva er det som er grunnen for at denne mannen ikke får 21 år lurer jeg på. Familien sitter igjen og sørger, dette er snart to år siden, og deres sønn, mann, far og bror er borte for alltid...
Coffee1234 Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Har aldri satt meg inn i juss jeg men... Det er trist :-/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå