Gå til innhold

De som utleverer seg veldig her

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke dere redd for at sjefer, familie, venner og slikt finner dere her og leser alle trådene dere har skrevet i og startet? Alt fra hva dere liker i senga, til de flaue tingene, til de personlige tingene, for ja, flere har jo flere tusen innlegg her der mange omhandler deres privatliv. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg hadde synes det var litt rart om jeg fikk en av dere til kollega mens jeg selv var aktiv her på kvinneguiden, jeg kunne funnet ut masse om dere som dere kanskje ville holdt privat fra meg.

Tenker dere ikke over at dere legger ut for mye? Greit nok at man "skriver bare det jeg kan stå for" og blabla, men ærlig talt, vil dere at gud og hvermann skal vite at dere gjerne tar kuken i ræva, elsker s/m, har flere unger enn dere egentlig ville ha, har økonomiske problemer, knekk i psyken osv?

Bare lurer, det som kommer på internett, blir på internett.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver mye rart her, både om sexliv og annet privatliv, men ikke noe mer enn noe jeg ikke ville svart på om noen ville spurt meg IRL.

• Liker 3
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg skriver ikke mye veldig personlig eller intimt her inne, så for meg er ikke det et problem. Diskuterer på generelt grunnlag og drar ikke inn detaljer om mitt eget sexliv o.l. eller utleverer venner/familie. Deler selvfølgelig litt av meg selv, det er vanskelig å diskutere uten å noen gang "lette på sløret", men da er det i så fall kun erfaringer jeg er åpen om og distansert fra eller opplysninger som folk som kjenner til meg lett vet om/kunne ha funnet ut selv.

Kort sagt - det jeg skriver her kunne jeg like godt sittet og pratet om på et vorspiel, eller med en venninne på kafé med potensielle lyttere på alle nabobord. Om noen kjenner meg igjen på bilder (som sikkert har skjedd, det er et lite land) så er ikke det noe farlig.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig.

Er flittig bruker av AB knappen igrunn, og skriver så generelt som mulig når jeg bruker nick.

Hadde vært utrolig ubehagelig om jeg ble "oppdaget" av noen jeg kjenner, som da kan lete opp alle trådene jeg har skrevet i og sånn sett få et detaljert innblikk i livet mitt...

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Folk har jo veldig forskjellig utleveringsnivå her også, da. For de som lager tråder om barna sine eller om at man er fristet til å være utro med den kjekke kollegaen, kan jeg skjønne at det er lite fristende å legge ut bilde.

Nå har jeg scrollet meg igjennom de to siste sidene av mine innlegg, og det mest utleverende jeg har avslørt om meg selv er hvilken region jeg kommer fra, at jeg ble kalt "et tynt rekel" av en gutt på barneskolen, og hva jeg gjør for å føle meg vel utseendemessig. For ikke å snakke om at jeg liker pannekaker. Ikke noe som kommer til å lage skandale hvis jeg en gang blir statsminister, med andre ord. Ellers er alt generelle meninger om diverse saker, og jeg ser ikke noen grunn til å holde mine holdninger og standpunkter skjult for noen. Det er et fritt land.

• Liker 1
Gjest only me
Skrevet

De fleste er jo ganske anonyme her, uansett, når du ikke oppgir navn og bosted. De fleste har ikke personlige bilder, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal bruke AB knappen til stadighet. Det er jo selvfølgelig folk som skriver personlige dagbøker og oppgir personlig info, men regner med at de står selv for hva de skriver. At du skulle forfølge noen på nett synes jeg er utrolig frekt. Mange skriver også ting som ikke stemmer også, så det er vel bedre å bli kjent med personen IRL enn å gå på innlegg på KG vil jeg tro. Om jeg jobber på en arbeidsplass vet jo kollegaene mye personlig om meg, så det får bli opp til hver enkelt å dømme utifra det. At noen har økonomiske eller psykiske problem er en normal ting i vår hverdag. Synes ikke noen har noe med å dømme alle andre på generelt grunnlag.

Skrevet

Noen er verre enn andre, ja.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener. Må ta meg i skinnet noen ganger. Har lagt ut bilde av bare øynene mine, men tok det bort igjen etter noen timer. Og så bruker jeg AB-funksjonen en del ja..

Skrevet

Er ikke dere redd for at sjefer, familie, venner og slikt finner dere her og leser alle trådene dere har skrevet i og startet? Alt fra hva dere liker i senga, til de flaue tingene, til de personlige tingene, for ja, flere har jo flere tusen innlegg her der mange omhandler deres privatliv. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg hadde synes det var litt rart om jeg fikk en av dere til kollega mens jeg selv var aktiv her på kvinneguiden, jeg kunne funnet ut masse om dere som dere kanskje ville holdt privat fra meg.

Tenker dere ikke over at dere legger ut for mye? Greit nok at man "skriver bare det jeg kan stå for" og blabla, men ærlig talt, vil dere at gud og hvermann skal vite at dere gjerne tar kuken i ræva, elsker s/m, har flere unger enn dere egentlig ville ha, har økonomiske problemer, knekk i psyken osv?

Bare lurer, det som kommer på internett, blir på internett.

Jeg skriver kun personlige ting under AB-bruker.

Det som kan knyttes opp mot mitt nick er ingenting personlig,eller provoserende, flaut, eller whatnot.

Hva det gjelder bilder så har bildene mine vært oppe i kun en dag, nå er de fjernet. hadde uansett ingen intensjon om å la de ligge der til evig tid.

Så, ja, det som kommer på internett blir på internett, men i dette tilfellet er bildene allerede borte fra internett, med mindre noen har lagret bildene av meg (noe jeg tviler på, hva skal de med det, jeg er ikke søt engang?)

• Liker 1
Skrevet

Skriver ikke noe her jeg ikke ville sagt til folk ellers, så har ikke noe problem med å stå fram med fullt navn og bilde :)

Skrevet

Jeg skriver veldig sjelden ting her inne som jeg ikke kunne ha sagt åpent.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det går vel ikke an å "spore opp" tråder startet av en spesiell bruker, eller finne ut alle trådene vedkommende har deltatt på??

Gjest Bloodless
Skrevet

Skriver ikke detaljer om hverken meg selv, venner, familie eller sexliv, så å legge ut et lite tullebilde har jeg null problem med. ;)

Skrevet

Det går vel ikke an å "spore opp" tråder startet av en spesiell bruker, eller finne ut alle trådene vedkommende har deltatt på??

Joda....

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Vil tro at hvis man googler brukernavnet og "kvinneguiden" så vil man kunne finne innlegg..men kanskje ikke alle..

Skrevet

Ikke redd.

Skulle noen reagere på det som er lagt ut (nå tenker jeg sjefer/kollegaer), så kan jeg bare si at det ikke er meg. Bildet er av meg og typen, og det ligger på facebook, så noen kunne jo tatt det (åpen profil).

Men bryr meg pent lite om hvordan folk skulle reagere på det jeg skriver her. Skriver ikke mer enn jeg ville sagt til bekjente om de samme/rette spørsmålene ble stilt... Skriver ikke mye mer åpent her enn IRL.

Skrevet

Jo.

På brukerprofilene finner du en meny rett under profilbildet, rett over der du ser hvor mange plusser du har fått (Rykte). Der står det "Finn mitt innhold". Trykker man på den knappen, kan jeg se alle trådene du har deltatt i.

Skrevet

Oj! Det ante jeg ikke! Det gjør at jeg syns det er litt skumlere, faktisk. Ikke fordi jeg nødvendigvis utleverer for mye, men fordi jeg liker at jeg er relativt anonym. Hadde ikke likt om noen som kjente meg, eller mistenkte at visste hvem jeg var, fant alle innleggene og begynte å lese seg opp. Eller at noen leste alt og dermed fant ut at det var meg. (For alt jeg har sagt noen gang satt sammen vil nok få folk som kjenner meg fra før til å skjønne at det er meg).

Men på den annen side utleverer jeg meg ikke ekstremt mye heller, så det går vel greit.

Skrevet

Oj! Det ante jeg ikke! Det gjør at jeg syns det er litt skumlere, faktisk. Ikke fordi jeg nødvendigvis utleverer for mye, men fordi jeg liker at jeg er relativt anonym. Hadde ikke likt om noen som kjente meg, eller mistenkte at visste hvem jeg var, fant alle innleggene og begynte å lese seg opp. Eller at noen leste alt og dermed fant ut at det var meg. (For alt jeg har sagt noen gang satt sammen vil nok få folk som kjenner meg fra før til å skjønne at det er meg).

Men på den annen side utleverer jeg meg ikke ekstremt mye heller, så det går vel greit.

Litt trøst til deg:

Eneste jeg har fått med meg om deg er at du er lesbisk og har lik menssyklus som kjæresten din ( :gjeiper: ). :) Tror ikke jeg hadde kjent deg igjen om du så var bestevenninna mi! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...