Gå til innhold

Cala- farget!


Solbrud

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet om noen steder det er bilde av "lilla" farget cala.

Det er vanskelig å beskrive fargen, men den er litt lik lilla, men også burgunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm...jeg skal ha den i buketten min, men jeg så den på et brudeshow, og floristen vet hvilken det er, så....

Har dessverre ikke sett bilde av den noe sted icon_frown.gif

Vet ikke hvor du er fra heller, så jeg kan liksom ikke gi deg noe tips om hvor du skla gå...... Send meg heller et PM om du vil icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tilbakemeldinger og bilder.

Jeg skal ha denne i buketten min sammen med roser (ganske lyse rosa) så nå ble jeg veldig usikker på fargen på calaene.

Floristen som skal lage buketten visste ikke hva fargen kaltes selv om de hadde den der og jeg skal gi fargene fra buketten til en tante som skal lage bordekorasjoner. Tror da jeg må si at buketten skal gå i rosa og lillafarget for det er vel det som er nærmest tror jeg. Uff, det var vanskelig dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring og spør blomsterdekoratøren "min" Pia på Mester Grønn Buskerud, hun vet nok hva de ulike calla-fargene heter offisielt. Telefonnummeret ligger her:

http://www.mestergronn.no/butikkene.asp

Jeg skulle egentlig hatt burgunder callaer, men endte opp med lilla, men dette var IKKE Pia sin feil, men leverandøren i Nederland som hadde rotet bort ordren, og nye blomster måtte skaffes på kort varsel...

De burgunder er omtrent som den mørkeste i denne buketten: http://www.homestead.com/thefloralcottage/...s/tw22-3-01.jpg

Mine blomster er vist i linken ovenfor (fra markesplassen). De var mørk lilla, egentlig i mørkeste laget, men utrolig lekre også!! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...