Gå til innhold

Kaffe eller te? Eller ikke noe?

Kaffe, te eller ikke noe?  

77 stemmer

1. 1. Kaffe, te eller ikke noe?

• Kaffe
      29
    • Te
      33
    • Ikke noe
      15

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakka med ei venninne om kaffe vs. te, og vi er begge te drikkere og har opplevd "jøss, drikker te du ja" på jobb osv.

Det virker som de aller fleste drikker kaffe, og at vi te drikkere er mer sjeldne.

Så om du får tilbudet på jobb, besøk hos noen, møter osv.

Vil da ha kaffe? Eller te kanskje?

Hva velger du?

(Ikke noe ja takk begge deler her, men hva du foretrekker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Te, og bare te! Uten sukker.

Skrevet

Te takk :)

Skrevet

Kaffe!

Skrevet

Svart kaffe stort sett hele døgnet. Kan kose meg med te en mørk høst-/vinterkveld.

Gjest Swipper
Skrevet

Kun te! Liker ikke vanlig kaffe bare latte og iskaffe, men hadde jeg fått valget så hadde jeg lett valgt te! Drikker te sånn 6 ganger om dagen, helst grønn sitron te UTEN sukker! Naaam!

Skrevet

Te til meg. Drikker det nesten hver eneste dag, spesielt om høsten og vinteren. Er veldig glad i kaffe også, men jeg får desverre veldig halsbrann av det :(

Skrevet

Te! :kaffekopp:

Drikker svært sjeldent kaffe fordi jeg ikke kan fordra den kaffe-ettersmaken og jeg blir veldig kvalm :gjeiper:

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg kan gjerne ha begge deler jeg :) Kanskje ikke samtidig da.

Skrevet

Kaffe på dagtid og te på kveldstid

Skrevet

Jeg kan fint drikke begge deler, men foretrekker helt klart te. :) Drikker ikke posete da, eller, Earl Grey med både sukker og melk en gang innimellom (mer hverdagste da), samme med Fire Røde Frukter. Ellers går det i posete, null og niks melk, muligens litt honning hvis den er skarp. :) Favoritten er lakris.

Skrevet

Hvis andre lager: kaffe

Hvis jeg lager selv: te

Kresen på teen min ;)

Skrevet

Drikker flere kopper av begge deler hver dag, så det kommer ann på hva jeg har lyst på akkurat da.

Skrevet

I Norge er det jo veldig vanlig å si ja til kaffe, mens i England får du omtrent slengt te etter deg.

Jeg liker ingen av delene, og sier heller ja takk til et glass vann!

Skrevet

Begge deler! :kaffekopp:

For meg går det like rundt med kaffe og te. Type (espresso, cappuccino, americano, jasmin, earl grey, ..) spiller heller ingen rolle. Alt er like godt.

Men må innrømme det går mest i kaffe, fordi det er lettest tilgjengelig. Dog bestemt meg for å bli betydelig mer bevandret i teverdenen.

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe og te er noe jeg i all hovedsak drikker til frokost/kveldsmat, så jeg foretrekker et glass med vann.

Skrevet

Aldri fått opp smaken for te jeg, eller rettere sagt; jeg syns ikke det smaker noe særlig i det hele tatt. Så kaffe på meg!

Skrevet

Jeg liker hverken kaffe eller te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...