Gå til innhold

Privat praksis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som så privat praksis i går? Jeg ble plutselig veldig imponert over hun som spiller Charlotte. Hun har bare vært et irritasjonsmoment til nå, men i går leverte hun plutselig rystende godt skuespill. En forferdelig ubehagelig episode å se, og samtidig klarte jeg ikke rive meg løs. Jeg glemte rett og slett at skadene var sminket på og overgrepet ikke ekte. Noe som overrasket meg veldig i en vanligvis såpass såpete serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Noen flere som så privat praksis i går? Jeg ble plutselig veldig imponert over hun som spiller Charlotte. Hun har bare vært et irritasjonsmoment til nå, men i går leverte hun plutselig rystende godt skuespill. En forferdelig ubehagelig episode å se, og samtidig klarte jeg ikke rive meg løs. Jeg glemte rett og slett at skadene var sminket på og overgrepet ikke ekte. Noe som overrasket meg veldig i en vanligvis såpass såpete serie.

Veldig enig. Syns hun spilte veldig bra i den episoden igår. Men liker ennå ikke den karakteren.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig. Syns hun spilte veldig bra i den episoden igår. Men liker ennå ikke den karakteren.

At hun spiller en litt slitsom og delvis usympatisk rolle gjør nesten prestasjonen bedre, synes jeg. For i går ble det sånn at jeg tenkte at selv ikke Charlotte fortjener det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig. Syns hun spilte veldig bra i den episoden igår. Men liker ennå ikke den karakteren.

Jeg likte heller ikke den karakteren, men nå synes jeg hun er en av de beste. Hun blir bare bedre og bedre utover i sesongen synes jeg. Gleder meg til sesong 5 begynner den 29. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg likte heller ikke den karakteren, men nå synes jeg hun er en av de beste. Hun blir bare bedre og bedre utover i sesongen synes jeg. Gleder meg til sesong 5 begynner den 29. september.

Ja jeg syns hun blir mer sympatisk, men jeg irriterer meg over at hun nekta å anmelde han jævelen. Det er jo naturlig å føle en skam etter at man har blitt voldtatt har jeg hørt men hun var liksom sånn veldig at NEI. Ingen kunne vite at hun hadde blitt voldtatt, selv om hun så godt visste at det ikke var hennes feil og spesielt med tanke på at de da kommer til å slippe han ut sånn at han voldtar igjen.. Hehe jeg ble litt overengasjert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den episoden før men måtte se på det igjen. Synes det er en sterk episode. Charlotte spiller veldig godt. Utrolig imponerende. Hun blir mer og mer sympatisk i løpet av den sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg syns hun blir mer sympatisk, men jeg irriterer meg over at hun nekta å anmelde han jævelen. Det er jo naturlig å føle en skam etter at man har blitt voldtatt har jeg hørt men hun var liksom sånn veldig at NEI. Ingen kunne vite at hun hadde blitt voldtatt, selv om hun så godt visste at det ikke var hennes feil og spesielt med tanke på at de da kommer til å slippe han ut sånn at han voldtar igjen.. Hehe jeg ble litt overengasjert.

Kjenner at jeg får veldig lyst å spoile, men skal ikke gjøre det. Jeg også irriterte meg over det, og gjorde det igjen når jeg så episoden igjen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Kjenner at jeg får veldig lyst å spoile, men skal ikke gjøre det. Jeg også irriterte meg over det, og gjorde det igjen når jeg så episoden igjen i går.

Charlotte irriterer meg fordi hun bestandig skal være så knallhard og tøff utad hele tiden uansett hva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte er den jeg liker best! Litt fordi hun ikke alltid er så sympatisk. Det gjør henne på en måte mer sympatisk, at hun ikke er feilfri. Klarer ikke helt forklare hva jeg mener... Hun er snill på bunnen, men på grunn av måten hun ble oppdratt er hun så veldig tøff.

Og kvinner med makt er veldig sexy, da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...