Gå til innhold

Copic sketch markere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener da det ja! De ser lik ut som de på bildet bl.a.

Uansett tror jeg at jeg stikker ned imorgen og ser, får jo da sett om denne pakken har noe spesielt navn(ser det er nevnt tria, og slikt...)

Skrevet

*primærbruk skulle det stå haha off :)

Gjest badeand1
Skrevet

Markerene i linken har feil farger i forhold til mitt promærbruk, men har sendt melding til en av selgerene på ebay, så får se hva svaret blir. Stod at internasjonale kjøpere måtte sende mld før man la inn bud, og spurte likesågodt hva frakten blir til Norge. Hvis jeg får by så kan jeg kanskje få et sett på 72 til 200$ (uten frakt), og det er det billigste jeg har kommet over (som sender til Norge) til nå iallefall. Skulle tydeligvis ikke være lett dette her :fnise:

Husk at du må betale toll hvis det er over 200 kr da..;p

Skrevet

Mener da det ja! De ser lik ut som de på bildet bl.a.

Uansett tror jeg at jeg stikker ned imorgen og ser, får jo da sett om denne pakken har noe spesielt navn(ser det er nevnt tria, og slikt...)

Da tilsvarer det en pris på rundt 18kr per marker (i et sett med 72) og det er billig når de selges for 59kr på kreaktiv.no :)

Hvor er dette hen? :lur:

Skrevet

Husk at du må betale toll hvis det er over 200 kr da..;p

Haha, ja kjøper mye på nett så er veldig klar over det :fnise:

Utrolig teit opplegg, men noen ganger er man heldig og slipper unna :lur:

Er uansett billigste alternativ til nå selv med toll.

Gjest Applecore
Skrevet

Ikke foreløpig, det meste henger hjemme på veggene eller har blitt gitt bort til venner og familie for å ha en plass å "lagre det" :fnise: Har liksom aldri hatt tid, bra nok kamera eller stor nok scanner (før nå) til å fått det opp på nett. Har gått på skole rundt om i landet og utland da jeg gikk videregående skole så mesteparten av alt jeg eier har vært i esker over lang tid ;) Satser på å få opp en side i løpet av året. Hva tegner du? :)

Jeg tegner litt forskjellig, men det går en del i litt tegneserieaktige ting, mye rare figurer fra mitt eget hode osv.

Bruker enten tusjer eller blekk; blyanter en sjelden gang iblant, og kombinerer mye med digital tegning :P

Heart7086: Jeg er også veldig nysgjerrig på disse tusjene du snakker om! ;)

Skrevet

De hadde ikke flere på butikken, så vet ikke hva det var...

Ikke hørtes det ut for at de fikk inne disse med engang heller...

• 4 år senere...
Skrevet
Den Wednesday, August 31, 2011 at 20.14, AnonymBruker skrev:

Sliter med å finne en plass som selger rimelige Copic sketch markere. De aller fleste nettsteder sender ikke til Norge. Vet at kreaktiv.no selger stykkvis, men disse koster 59,- per stykk, og det er jeg ikke villig til å betale siden jeg trenger et helt sett. Noen som har kjøpt slike markere, og vet hvor man kan få tak i dem relativt billig? Hvilke sett anbefales?

Jeg startet med sharpies, gikk videre til promarkers (disse får også i brushmarkers), og nå bruker jeg bare copic og angrer som fy på at jeg har brukt penger på annet. Hvis du synes det er en dyr investering så anbefaler jeg deg å sjekke ut Baylee Jae på YouTube,  hun har en Copic alternativ video hvor du sammenligner forskjellige tusjer og pris. Copic ciao er billigere med innholder mindre farge. Og det fine med copic er at man kan kjøpe refill, så tusjen varer "evig" om man er flink å ta vare på dem.

Lykke til:)

• 2 måneder senere...
Skrevet
Den 19.4.2016 at 11.53, bastine90 skrev:

Jeg startet med sharpies, gikk videre til promarkers (disse får også i brushmarkers), og nå bruker jeg bare copic og angrer som fy på at jeg har brukt penger på annet. Hvis du synes det er en dyr investering så anbefaler jeg deg å sjekke ut Baylee Jae på YouTube,  hun har en Copic alternativ video hvor du sammenligner forskjellige tusjer og pris. Copic ciao er billigere med innholder mindre farge. Og det fine med copic er at man kan kjøpe refill, så tusjen varer "evig" om man er flink å ta vare på dem.

Lykke til:)

Hvor fikk du tak i Copic markers? Jeg finner ingen steder i Norge som selger de

Skrevet
40 minutter siden, Cloudyii skrev:

Hvor fikk du tak i Copic markers? Jeg finner ingen steder i Norge som selger de

Hvor i landet bor du?

Jeg vet at de har på Østerlies i Trondheim, om det hjelper :P

Skrevet
3 minutter siden, Anoia skrev:

Hvor i landet bor du?

Jeg vet at de har på Østerlies i Trondheim, om det hjelper :P

Det er litt langt å dra ja :P Jeg bor i Oslo-området

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cloudyii skrev:

Det er litt langt å dra ja :P Jeg bor i Oslo-området

Er rimelig sikker på at det finnes butikker som selger Copic i Oslo; søk opp butikker med kunstmateriell og ta kontakt og spør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...