Gå til innhold

Mitt strev for å gå ned i vekt.


littleme1

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg ville prøve en sånn treningsdagbok nå. Da kan jeg eventuelt få tips osv også :)

Vell, jeg prøver å bli slankere rundt magen. Miste en del av fettet.

Mitt største problem er at jeg ikke klarer å presse meg selv til å trene. Jeg er helt udugelig til å gå på fjellet. Og en ting som er helt typisk meg er at jeg plutselig får den flotte trenings ideen, og så går det en uke eller to og jeg gir opp.

18 August, startet jeg mitt nye prosjekt om å sykle til en Serie episode som jeg har på dvd hver morgen, bortsett fra helgene. (Kan også ta en fridag pr uke) Den 18 var en Torsdag, og jeg syklet fram til helgen.. og uken etter det igjen og så er det denne uken.. Mandag og Tirsdag syklet jeg ikke pga dumme unnskyldninger om at jeg var alt for trøtt til å stå opp så tidlig, pga lite søvn i helgen. Og idag slo jeg av vekkerklokken i søvne. I tillegg kommer jeg jo før eller siden til å gå tom for film.

Så nå er jeg spent på om jeg klarer å presse meg selv til å fortsette :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette klarer du vet du :jepp:

:duskedame:

PS: God ide å kombinere serie med sykling. Tror jeg må stjele den ideen littegranne :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg syklet igjen :nigo:

Men sånn som Mortem sa, så er jo det ikke nok.

Jeg har funnet ut at jeg ikke vil prøve lavkarbo, der er så avansert.. men viss jeg klarer å holde meg unna usunn mat en stund nå, og så trene litt så tror jeg det kan funke :)

Jeg skal også kjøpe treningsfilmen "6 pack in 6 weeks" med Jillian fra slankekrigen. Har hørt at den funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg ganske usunn, fordi det var lørdag.

Spiste et stykke eplekake med vaniljesaus, og en del sjokolade.

Men så drakk jeg vann :)

Så gikk jeg også en tur igår.

Idag gikk jeg samme turen, ca 4-5-6 km kanskje

Så har jeg vert på dansing. Men ellers har jeg bare vert på dataen idag, og sett på tv. Jeg er sofagris :veslejenta:

Har gått tom for film å sykle til :nigo: så imorgen begynner jeg på dvd'en "6 pack in 6 weeks" som er trening i litt mer en 30 minutter.

TAKK FOR MEG :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, takk :)

Mandags morning prøvde jeg dvd'en, det var kjempe slitsomt :trene:

Så den tror jeg funker! :) Så var jeg på dans om kvelden.

Tirsdags morning sov jeg lenge..(har trent kl 06.00)

Idag skulle jeg trene, så jeg stod opp men merket hvor sliten jeg blir av å stå opp så tidlig at jeg ikke trenet og fant ut at jeg må begynne å ta den om kvelden istedet for.

Så senere skal jeg ta den, og kanskje gå den trenings runden igjen. 4-5-6 km :)

Her er det jeg har spist idag:

Frokost: 2 skiver, med jordbærsylte ( :fy_fy: ) og et eple.

Lunsj: En og en halv skive med skinke og ost.

Extra: Scones med grønnsaker.

Middag og kvelds blir senere.. men spiser nok scones til kvelds.

Så dette er ting jeg vil holde meg unna;

NUGATTI

SYLTETØY

FROKOSTBLANDING

YOUGHURT MED HAVERGRYN

GODTERI, BRUS, OG KAKE.

Imorgen er det kantine, burde jeg få lov å kjøpe en donat eller ikke? Burde jeg kjøpe noe i det hele tatt? Hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så ikke den feilen :gjeiper:

Kjøpte en iste i kantina :)

Igår endte jeg opp på "Friskis og svettis" istedet for :)

Så det ble ikke noe trenings dvd..

Nå har jeg nettopp tatt treningsdvd'en :) DEILIG! men har en stemme i meg som sier at den ikke hjelper :/ (Vet jo at det er god trim siden svetten rant, og jeg er helt kjørt) men føler liksom at det ikke funker på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt meg unna alt som var på fyfy-listen bortsett fra kake :sjenert: Har spist et stykke kake idag, (lite firkantet) fordi vi fikk på skolen.

Ellers skal jeg tvinge meg selv til å ta dvd'en idag også. Så er det pizza til middag ikveld, men skal prøve å kontrollere meg i helgen :)

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Nå har jeg nettopp gått den vanlige tur-runden min.

Denne dagen har vært en STOR utskeielse, nugatti, youghurt med havregryn, og litt sjokolade.. i tilegg spiste jeg sjokolade i helgen. :nei:

Så nå har jeg gått tur, med søsteren min. Og nå prøver vi ilag å holde oss unna søtsaker og trene.

Så har jeg gått opp 0.4 kg. Og tror jeg har lagt på meg mellom 0.5 og 1.00 cm på det tykkeste på magen min.. :tristbla:

Nå skal jeg drikke litt te :kaffekopp: nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp tatt treningsdvd'en :) DEILIG! men har en stemme i meg som sier at den ikke hjelper :/ (Vet jo at det er god trim siden svetten rant, og jeg er helt kjørt) men føler liksom at det ikke funker på meg..

Er det ikke litt tidlig å konkludere med at det ikke virker da? ;) Man må jo vanligvis trene i minst 2-3 måneder før man ser endringene på kroppen! Syns du skal fortsette jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt tidlig å konkludere med at det ikke virker da? ;) Man må jo vanligvis trene i minst 2-3 måneder før man ser endringene på kroppen! Syns du skal fortsette jeg :)

Det jeg egentlig mente var at jeg ikke kan se det for meg at det virker. Jeg klarer ikke se meg selv tynn, men det er det vell mange som ikke kan. Så jeg er fullstendig klar over at jeg må holde på med det leenge :)

Skal prøve å fortsette, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp på fjellet! Egentlig ikke en så tung tur, men siden jeg har så dårlig kondis var den vell god trim. Så skal jeg snart spise kyllinggryte

Har klart å holde meg unna søtsaker, men jeg startet først med blanke ark på Tirsdag Så jeg gleder meg til veiedag på mandag! Håper på at jeg har gått ned noen gram..:P

Frokost: "Solfrokost" frokostblanding.

Lunsj: To knekkebrød med skinke og ost.

Mellommåltid kl 16: Youghurt med havregryn.

Middag/kvelds: Skal spise kyllinggryte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...