Gå til innhold

Sex i et prøverom?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har i flere år hatt en fantasi om å ha sex i et prøverom i en av de store kleskjedene. Nå passer det, og har en partner som er villig til å å være med.Noen erfaringer? Noen store fallgruber?

Endret av Miranda16
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

bare husk på å ikke lag lyder..kan bli motbydelig for andre som skal inn i prøverommet. ;)

• Liker 4
Skrevet

bare husk på å ikke lag lyder..kan bli motbydelig for andre som skal inn i prøverommet. ;)

. Lurer på om det er mulig. he-he Den største utfordringen er vel å forhindre at noen tror det er ledig??

Skrevet

. Lurer på om det er mulig. he-he Den største utfordringen er vel å forhindre at noen tror det er ledig??

Tja, kan jo alltids late som du snakker i telefon? :gjeiper: og snakk om ett klessplagg du "prøver"? om det er mulig da. :ler:

Skrevet

Vet iallefall om at ei venninne har hatt det... På cubus.

Skrevet

Jeg har i flere år hatt en fantasi om å ha sex i et prøverom i en av de store kleskjedene. Nå passer det, og har en partner som er villig til å å være med.Noen erfaringer? Noen store fallgruber?

På hvilken måte passer det nå?

• Liker 2
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

hehe om du prøver, så lykke til xD Jeg har hatt med meg typen inn i prøverom, men bare så han kan bedømme klærne jeg prøver. Aldri fått reaksjoner av betjening om at jeg har tatt med han inn heller, så burde ikke være så vanskelig å få til;)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Er jo stor risiko for å bli tatt på fersken. VEEEEEELDIIIG stor, og da kan du bli kasta på ræva ut av butikken. Tror egentlig aldri det passer.

• Liker 2
Skrevet

HAHA herregud. Hvordan går det ann i det hele tatt? Er trangt og ofte en glippe så man ser jo bena deres.

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg ville hvertfall undersøkt litt først. Men ta det i prpverommet på herreavd, der er det færre som prøver, og tror menn takler sånne overraskelser bedre enn damer.

Og inmari dumt å gjøre det i rushet

Skrevet

Men er vel faren for å bli tatt som er litt av tenningsmomentet her.

Jeg sier lykke til. Kos dere :)

Men ser for meg det handler mest om å smake litt på det å ha sex der, jeg hadde aldri klart å fullføre, men kunne fint ha prøvekjørt litt

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Vel, jeg ville hvertfall undersøkt litt først. Men ta det i prpverommet på herreavd, der er det færre som prøver, og tror menn takler sånne overraskelser bedre enn damer.

Og inmari dumt å gjøre det i rushet

Egentlig er det jo bedre i rushet når det er mindre oversikt over hvem som er i prøverommet eller ikke, pluss at det er støy. Er det bare dere og butikkpersonalet er det lett å bli ferska

Skrevet

Tråden ryddet for krenkelser

Vis hensyn!

Bond, mod

Skrevet

Hva søren tenker dere på når dere har sex i et prøverom? Mye bedre på Skeidar! He-He-He;);D call me bby

Skrevet

Takk for tips om herrebutikk. Ja menn blir vel ikke lett støtt. Det ble ikke noe av igår, men litt utendørs. Er ikke helt årstiden for det men, var en god erstatning.

Tenkte du i en seng på Skeidar? LOL!

Skrevet

hvis dere blir tatt, så ringer de nok politiet. da venter en bot på 8000,- per person. bare sånn at du er klar over det

• Liker 1
Skrevet

Koster mye å bli tatt. Lykke til. Bare husk å rydde opp etter dere om dere griser. Jeg ville ikke gjort det

Skrevet

Håper dere blir tatt. Kan godt være barn eller folk som synes dette er veldig støtende som tilfeldigvis er der. Skjønner ikke at mennesker skal ha behov for å prakke pulingen sin på andre. Dere er kvalme og ekle etter min mening!

• Liker 3
Skrevet

Hvis folk blir støtt av sex, så bør man si opp tv abonnementet sitt, kaste ut pcen og dvd spillern :filer:

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis folk blir støtt av sex, så bør man si opp tv abonnementet sitt, kaste ut pcen og dvd spillern :filer:

det er LITT forskjell på sex i det offentlige og sex på tv og pcn da. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...