Gå til innhold

Lære å like analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min har lenge hatt lyst til å prøve analsex. Jeg derimot syns det er utrolig vemmelig og vondt! Eller... Det er i bunn og grunn ikke så vondt, men jeg føler meg skikkelig dårlig etterpå! TO ganger (Den ene gangen var jeg drita og merka dermed ikke like mye som andre gangen da jeg var 110% edru) har vi klart å gjennomføre analsex. Han har elsket det mens jeg har dødd av bæsjeangst. Haha. Kanskje ikke så ille, men ååh... Så ekkelt!

Hvordan begynte dere å like analsex? Hvordan gikk dere fram? Når jeg renser ræva mi med q-tips, er det utrolig ekkelt å dra den ut igjen liksom... Bare den lille pinnen der gjør ræva mi ukomfortabel. Samme med finger. Er liksom heeelt greit å gå inn men helt for jævli å gå ut.

Flere med samme problemet? JEG VIL BARE LIKE DET. Vil tilfredstille mannen min noen ganger med analsex. Og ikke bare "vanlig" sex. Han er veldig, veldig, veldig glad i rumper...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 visninger og ingen svar? haha. Im a little bit desperate! Kjæresten min er på vei hit nå og jeg har sagt at jeg har vasket meg inn og ut. Som jeg også har gjort. Men gruer meg forferdelig.................... Need some tips!

Skrevet

Need some tips!

q-tips? :)

• Liker 5
Skrevet

Om du ikke har lyst, så sier du nei.

Ellers: god tid, mye oppvarming og glidemiddel er bra greier. Og ikke minst, en tålmodig partner.

• Liker 4
Skrevet

q-tips? :)

Yeah, right :lol:

Skrevet

Om du ikke har lyst, så sier du nei.

Ellers: god tid, mye oppvarming og glidemiddel er bra greier. Og ikke minst, en tålmodig partner.

Jeg har lyst. Jaja... Så det er bare det som skal til altså. Burde kanskje tilføye litt alkohol også.

Skrevet

Bare det? Det viktige er vel at du føler deg klar for det.

Skrevet

glidemiddel! Tons of it ;) men sånn er greia med sex, man har forskjellige ting man liker. Liker du ikke analsex, så gjør du ikke det.

• Liker 2
Skrevet

Velger og være AB her. :fnise:

Det jeg og samboeren har på sjekklista når det kommer til analsex er:

1. Jeg må ha dusja bare timer i forveien, vil føle meg ren.

2. Jeg må ha vært på do og gjort "nr.2" tidligere på dagen.

3. Jeg vil varmes opp lenge med fingre og glidemiddel.

4. Han skal være forsiktig og bare starte med tuppen mens han SAKTE jobber seg innover til roten. Om jeg mener han går for fort frem, så sier jeg ifra.

5. Når han er der inne så gjør det vondt om han driver og tar lange drag ut og inn fordi hullet rekker og trekke seg sammen der han er tynnere på penis. Så jeg ser helst at han ikke driver og tar den så langt ut for så og ta den inn igjen. Iallefall ikke til og begynne med.

Det du må huske på er at han vasker penis/tar av eller bytter kondom om han skal inn i vagina, da det er tarmbakterier som ikke er bra for skjeden.

Gjest Katten.
Skrevet

Waitwhat? Du renser ræva med q-tip? Deeeeen var ny!

• Liker 5
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Waitwhat? Du renser ræva med q-tip? Deeeeen var ny!

Må innrømme at det var der jeg falt av i tråden og..

• Liker 1
Skrevet

Haha. Takk for svar. Litt awkward tema... Men kan kort og greit si at kvelden gikk bra. Nå kan jeg krysse av 3 ganger vellykket analsex. Pinlig nok. Jeg kan nok venne meg til det!

• Liker 1
Skrevet

Det er gode råd i tråden som heter 'Analsex' her på seksualitetsforumet. Jeg kan ikke linke til tråden da jeg bruker mobilen, men tråden ligger akkurat nå(iallfall på min mobil) på side 4, nesten helt nederst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...